tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
توضیحات وزیر ارتباطات به مجلس :
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اقدام های لازم برای پیگیری ارسال 700 پیامک تهدید آمیز به خبرنگاران باوجود بی ارتباطی با وزارت ارتباطات در حال انجام است.


 محمود واعظی روز یکشنبه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به سووال مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: رسیدگی به موضوع ارسال 700 پیامک تهدید آمیز برای خبرنگاران و روزنامه نگاران در حیطه وظایف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیست ، اما با اینحال دستور رسیدگی به این موضوع داده شده است.

وی گفت: آسیبی که این مورد به کل کشور در بخش رسانه وارد کرده، از عوامل اصلی ورود ما به این موضوع باوجود بی ارتباطی آن با بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
واعظی خاطرنشان کرد: معتقدیم پیامک هایی که بدون امضا و بی هویت و بی آنکه کسی مسوولیت آنها را بپذیرد و تنها برای تهدید ارسال می شوند به جز ایجاد آشفتگی هیچ ثمری ندارند و دستگاه های مسوول باید قاطعانه به آنها رسیدگی کنند.
به گزارش ایرنا، در روز های اخیر بیش از 700 نفر از فعالان رسانه ای و سیاسی پیامک هایی دریافت کرده اند که در آن تاکید شده«این پیامک به منزله آخرین هشدار امنیتی است».
جمعی از فعالان رسانه ای، سیاسی و اجتماعی کشور پنجشنبه بعدازظهر گذشته پیامکی تهدید آمیز مبتنی «آخرین هشدار امنیتی» دریافت کرده اند.
در متن پیامک آمده است:هشدار: «هرگونه ارتباط و همکاری با عناصر معاند خارج از کشور از طریق ایمیل، پورتال های امن و سایر وسایل ارتباطی عملی مجرمانه و موجب پیگرد قضایی است. ضروری است ارتباطات خود را قطع نمایید. این پیامک به منزله آخرین هشدار امنیتی است.»
این موضوع سبب شد امروز مجلس شورای اسلامی به آن ورود کند و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس رفت تا سوال نمایندگان را پاسخ دهد.








منبع: ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار