tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶
مجموعه شرکت توسعه نیشکر یک روز عزیزی به نام عید غدیر را برای بهره‌برداری از پروژه‌های خود در نظر گرفته‌اند که از این بابت من تقدیر و تشکر می‌کنم.
۷۵۲۰۶_۶۵۵

هماخوزستان: غلامرضا شریعتی شامگاه سه‌شنبه در مراسم بهره‌برداری از سالن ورزشی چند منظوره شرکت توسعه نیشکر و مدرسه دهخدا ۳ اظهار کرد: مجموعه شرکت توسعه نیشکر یک روز عزیزی به نام عید غدیر را برای بهره‌برداری از پروژه‌های خود در نظر گرفته‌اند که از این بابت من تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حال حاضر با مدیریت خوب و درستی که اعمال شده هم اشتغال خوبی و هم گردش مالی و هم خدمات اجتماعی خوبی را در سطح استان خوزستان ارائه داده است که قابل تقدیر است.

استاندار خوزستان گفت: سالن ورزشی چند منظوره شرکت توسعه نیشکر در مدت زمان قابل قبولی ساخته شده است و در ساخت آن تمام استانداردهای بین‌المللی رعایت شده است.

شریعتی بیان کرد: در ساخت سالن ورزشی شرکت توسعه نیشکر هم از امکانات تولیدی استان خوزستان استفاده شده است و هم از پیمانکاران بومی برای ساخت آن بهره برده شده است که این اقدامات باعث شده سرمایه از استان خارج نشود و سرمایه در استان گردش کند.

* بهره‌برداری از مدرسه دهخدای ۳

در ادامه این برنامه استاندار خوزستان در مراسم بهره‌برداری از مدرسه دهخدای ۳ در روستای مراونه ۲ که با هزینه کشت و صنعت نیشکر دهخدا ساخته شد نیز اظهار کرد: ساخت مدرسه دهخدا را به علت اهمیت امر آموزش کار بسیار پسندیده‌ای می‌دانم و در این زمینه کار شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا قابل تقدیر است و به شرکت توسعه نیشکر جهت پیوستن به خیرین مدرسه‌ساز تبریک می‌گویم.

شریعتی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این رویه بسیار مثبت که در شرکت توسعه نیشکر پیگیری می‌شود تبدیل به عرصه رقابتی برای همه سازمان‌ها در استان شود تا بتوانند خدمات قابل قبولی را در راستای مسؤولیت اجتماعی در استان ارائه کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار