tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
هماخوزستان: غلامرضا شریعتی در جمع مردم لالی سخنان خود اینچنین ادامه داد: تاریخ گواه روشنی بر این مدعاست و بزرگان بختیاری که در مقاطع مختلف زمانی از حقوق خود دفاع کرده ام همیشه در تاریخ این مرز و بوم می درخشند.یکی از شاهدان اصلی این مساله،شهدای ۲۱ دیماه ۵۷ شهرستان لالی است.در این روز مردم این شهر در مقابل رژیم ستمشاهی ایستادند و همچنین حضور جوانان این قوم در جنگ تحمیلی بر همگان روشن است.یکی از فرماندهان اصلی و دلیران دفاع مقدس از این خطه است.سردار سرلشگر محسن رضایی افتخار قوم بختیاری ،استان خوزستان و کشور است.قطعا لازم و ضروری است دولت و نظام خدمات بیشتری را به این مردم شایسته ارایه بدهد.دولت های گذشته حتمن خدماتی به مردم دادند اما ظرفیت ها بالقوه بسیاری در این منطقه باقی مانده است.به عنوان خا
531197_crrtgsi1
دم مردم تمام توان خود را
بکار می بندم تا بتوانیم فضای مناسب تری برای رفاه و اشتغال فراهم کنیم.تلاش من و دیگر مسئولان ایجاد شرایطی است که ظرفیت ها ی بالقوه عملیاتی شود.
 نماینده عالی دولت در استان خوزستان تصریح کرد:این مهم میتواند کمک شایانی به اشتغال شهرستان لالی بکند
 
 
 استاندار خوزستان تصریح کرد:از مدیرکل آبفا خوزستان ظرف شش ماه باید مشکل آب شرب شهرستان لالی با احداث مخزن مرتفع شود.همچنین مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب برای حل مساله اسناد منازل مسکونی منطقه لالی نیز اقدام خواهد کرد. 
شریعتی در خصوص اراضی کشاورزی منطقه لالی بیان داشت:برای حوزه شمال استان ۵۲هزار هکتار در فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در زمره این طرح بروند و از زمین دیم به آبی تبدیل شود.
 
وی افزود: ۲و نیم میلیارد تومان از اعتبارات استان و یک میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای آبرسانی به مناطق روستایی اختصاص یافته است. در بخش راه روستایی نیز پروژه ها باید آغاز شود .فعلا از محل اعتبارات دیون کار را شروع کنید .
 
وی ادامه داد، وضعیت آموزش و پرورش لالی در شرایط قابل قبولی دارد و با وجود چنین دانش آموزان آینده ایشان درخشان خواهد بود.احداث مدرسه ۶کلاسه نیز در دستور کار است و همچنین بحث احداث استخر توسط شرکت نفت احداث میشود.در بحث شیلات نیز طرح مطالعاتی آن نیز در حال انجام است.
 
 استاندار خوزستان از اتمام فاز اول شرکت آلومینیوم مسجدسلیمان تا پایان سال خبر داد و گفت:۲۵۰نفر در روزهای آینده استخدام در فاز اول استخدام خواهندشد و مردم لالی در اولویت استخدام خواهند بود شریعتی بیان داشت:دو راهی لالی به مسجدسلیمان چهارخطه خواهد شد.با وزیر راه در این مورد نیز رایزنی جهت جذب اعتبار صورت گرفته است.
برچسب ها: استاندار ، قول ، قرار ، لالی
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار