tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
سال ها بود که جاده کمربندی ورودی شهرک صنعتی شماره سه اهواز در وضعیتی نامناسب قرار داشت، دولت ها آمدند و رفتند اما همچنان صنعتگران از نابه سامانی این جاده رنج می بردند. به عنوان یک صنعتگر و مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی اهوازسه از حسن توجه استاندار جوان خوزستان به  چهاربانده کردن جاده کمربندی که ورودی شهرک صنعتی شماره سه اهواز از آن می گذرد، تشکر می کنم.

این جاده از اهمیت بالایی برخوردار است اما از اوایل دهه هشتاد که این شهرک شروع به کار کرد، سال ها مسیر تردد متخصصان و نیروهای بخش صنعت بود. با توجه به این که تقاطع ورودی این شهرک بسیار خطرناک بوده، علیرغم پیگیری های مکرر و اهمیت بسیار بالای آن، دولت ها و به عبارتی استانداران خوزستان، یکی پس از دیگری با بی تفاوتی از کنار آن گذشتند و  خواسته های صنعتگران را به فراموشی سپردند! اما از استاندار پرتوان و جوان خوزستان که در روزهای اول کاری در سفرهای دوره ای خود، بازدید از شهرک های صنعتی را در برنامه گنجانده بود، نهایت قدر دانی را دارم، چرا که این بازدید باعث دلگرمی صنعتگران شد و  استاندار، خود نیز به اهمیت بخش صنعت پی برد. همچنین یکی از اصلی ترین درخواست های صنعتگران که همانا حل مشکل جاده تردد این شهرک بوده و در اصل به دلیل حادثه ساز بودن آن پرسنل، کارگران، متخصصین و مراجعین این شهرک مورد اهمیت است، را مورد توجه قرار داد  که در مدت کوتاهی از ورودشان به استانداری خوزستان دستور چهار بانده کردن جاده مذکور را صادر و در نهایت عملیاتی کرد. 
البته ناگفته نماند بخش صنعت، مشکلاتی نظیر بانکها، سود تسهیلات و حمایت شرکت های بزرگ را نیز در درون خود دارد که در دستور کار استاندار قرار گرفته و با توجه به حل شدن بحث جاده، مشکلات عنوان شده نیز انشالله حل خواهد شد.
به همین دلیل به نمایندگی از واحدهای صنعتی شهر اهواز، نگاه ویژه  دکتر شریعتی را به بخش صنعت و تلاش جهت توسعه یافتن صنعت استان، ارج مینهیم و لازم میدانم از عالیترین مقام دولت در خوزستان نهایت قدردانی را داشته باشم.


ایمان علیرضایی 
مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی اهواز سه
9 مهر 1395
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار