tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
تقویت نیروهای انتظامی و امنیتی بر دولت ها امری لازم است چرا که این نیروها زمینه ساز پیشرفت بوده و تقویت آنها ضمانت کننده توسعه امنیت در کشور است.


 غلامرضا شریعتی روزشنبه درآیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان که با شعار'همه با هم برای امنیت و آرامش' در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد اظهار کرد: نیروهای مسلح تضمین کننده امنیت، انضباط و نظم در جامعه اسلامی بوده و بی شک در برقراری آرامش در این کشور اسلامی نقش بسزایی دارند.
وی افزود: ایجاد رفاه درجامعه و ارتقای سطح زندگی مردم ، افزایش قدرت خرید مردم افزایش می دهد و در واقع نیاز به توسعه متوازن و رشد فزاینده اقتصاد آن کشور است.
استاندار خوزستان با تاکید بر رشد چرخه تولید کشور و افزایش تولید ناخالص ملی گفت:اساسی ترین و مهمترین الزام برای انجام این امر و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای رشد و رفاه کشور، رسیدن ایران اسلامی به جایگاه واقعی خود در سطوح بین المللی است. 
وی تصریح کرد: امنیت اقتصادی یکی از شاخه های مهم امنیت است و برای رشد و توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری نیاز به این شاخه داریم اما امنیت اصلی به دست نیروهای امنیتی انتظامی صورت می گیرد که شایسته تقدیر است.
شریعتی بیان کرد: تقویت نیروهای انتظامی و امنیتی بر دولت ها امری لازم است چرا که این نیروها زمینه ساز پیشرفت بوده و تقویت آنها ضمانت کننده توسعه امنیت در کشور است.
وی با بیان این که برقراری امنیت به عنوان زیرساخت توسعه یک امرمهم است گفت: کشوری که امنیت نداشته باشد نمی تواند برای جذب سرمایه گذار اقدام کرده و شاهد توسعه باشد.
استاندار خوزستان گفت: ما همواره پشتیبان و حامی نیروهای امنیتی انتظامی استان خواهیم بود و نیروهای انتظامی نیز باتوجه به ارتباط نزدیک با مردم، باید الزاماتی را در زمینه حسن خلق و تحمل ناملایمت های مردم رعایت کنند چرا که همه ما باید تلاش کنیم تا افزایش رضایتمندی از رفتار و عملکرد خود را در مردم افزایش دهیم.
آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان روز شنبه با شعار'همه با هم برای امنیت و آرامش' با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده انتظامی خوزستان، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان و جمعی از فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی با رژه یگان های نظامی و انتظامی در محل ستادکل انتظامی استان برگزار شد.
در این مراسم 15 نفر از خانواده های شهدا، کارکنان بازنشسته، سربازان تلاشگر، نیروهای نمونه و جانبازان تجلیل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار