tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
اولین اصلاح در ساختار جدید شهرداری اهواز طبق مصوبه وزارت کشور تاسیس«سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اهواز» می باشد.

به گزارش هماخوزستان سید خلف موسوی شهردار اهواز در اولین جلسه سازمان جدیدالتاسیس «سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اهواز» اظهار داشت: با تلاش هایی که در این دوره صورت گرفت شهرداری اهواز توانست برای اولین بار در بین شهرداری های کشور یک ساختار مشخص را برای تمام بخش های شهرداری اهواز به تصویب وزارت کشور برساند.

%d9%86%d9%85%da%86%d9%87-indd

شهردار موسوی افزود: قبل از انقلاب اسلامی شهرداری اهواز دارای فقط یک معاونت اداری-مالی بود، این ساختار بنا به ضرورت شهرداران گذشته در طول دفاع مقدس و بعد از دفاع مقدس تا تصویب ۴ منطقه توسط وزارت کشور و سازمان همیاری شهرداری های کشور هم رسیده بود.

اما کار اساسی که در دوره چهارم شورای شهر اهواز انجام شد، این است که شهرداری اهواز توانست تایید و تصویب یک ساختار مناسب و چابک را از وزارت کشور و سازمان همیاری شهرداری های ایران بگیرد. که در میان شهرداری های کشور، اهواز اولین مصوبه را گرفته و پس از آن اصفهان، کرج، قم و شیراز قرار دارند.

ایشان ادامه داد: ساختار جدید که با ابلاغ وزارت کشور اجرای آن در شهرداری اهواز آغاز شده است شامل 6  معاونت، 12 سازمان  مستقل و 8 منطقه و 22 اداره کل می باشد، براساس این ساختار بیش از ۳۰۰۰ پست استخدامی به وزارت کشور پیشنهاد می شود. لذا همه ی کارکنان شهرداری، پست شغلی و کد استخدامی شان که به تایید سازمان همیاری شهرداری ها رسیده، مشخص خواهد شد، بنابراین کارکنان شهرداری اهواز با اجرای کامل ساختار جدید دارای پست های شغلی از قبل تعیین شده می گردند، کارکنانی هم که شرایط احراز ندارند، یا می بایست تغییر پست و یا با توجه به شغلشان ادامه تحصیل بدهند.

شهردار کلانشهر اهواز تصریح کرد: اولین اصلاح در ساختار جدید شهرداری اهواز طبق مصوبه وزارت کشور تاسیس«سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اهواز» می باشد. 

وی گفت: از آنجایی که استان خوزستان و شهر اهواز علاوه بر داشتن پتانسیل های اقتصادی و سرمایه گذاری، ظرفیت فرار فرصتهای اقتصادی و سرمایه گذاری را هم دارند، لذا این سازمان تاسیس شد تا موانع سرمایه گذاری در شهر صنعتی اهواز را تسهیل و برطرف کند، که با واگذاری سرمایه گذاری به بخش خصوصی موانع زیادی برداشته می شود، به طور نمونه در اولین اقدام شهرداری اهواز برای دادن بازار مبل اهواز به بخش خصوصی پیش قدم شده است.

موسوی اشاره کرد: بنا بر ابلاغ جدید وزارت کشور هر پست استخدامی دارای یک سری شرایط احراز از جمله سطح تحصیلات، تناسب تحصیلات و سوابق شغلی و مدیریتی است، که خارج از این شرایط نمی توان افراد را به کار گمارد. لذا در انتخاب شورای مرکزی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، افراد واجد شرایط و شخصیتهای تاثیرگزاری مانند سعید ممبینی شهردار اسبق اهواز، خانم دکتر عموری رئیس اتاق بازرگانی اهواز، دکتر بحرینی معاون اقتصادی استانداری خوزستان انتخاب شده اند تا بتوانند با خرد جمعی و تخصص و تجارب خود حجم سرمایه گذاری را در شهر اهواز افزایش دهند.

شهردار موسوی در پایان همکاری بیش از پیش از اصحاب رسانه را در خصوص اطلاع رسانی خواستار شد.

در پایان این نشست فرید ممبینی به عنوان نخستین مدیرعامل سازمان جدیدالتاسیس« سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اهواز» انتخاب شد.


%d9%86%d9%85%da%86%d9%87-indd

%d9%86%d9%85%da%86%d9%87-indd-ps2-ps3

%d9%86%d9%85%da%86%d9%87-indd-ps2

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار