tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
۳ چیز مثل موریانه مشغول پوک کردن انقلاب است؛ تملق، رودربایستی و سوم خط‌بازی و تا زمانی که این ۳ مورد وجود داشته باشد اگر ۱۰ هزار ماده قانونی نیز تصویب شود هیچ دردی از کشور دوا نخواهد شد.

هماخوزستان: علی‌اکبر ناطق نوری در همایش مبارزه با فساد که در اتاق بازرگانی تهران در حال برگزاری است، در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور فرزندان و بستگانش در فعالیت‌های اقتصادی گفت: من دو پسر دارم و به آنها گفته‌ام که نه در سازمان‌های دولتی کار کنند و نه فعالیت تجاری داشته باشند.

رئیس دفتر بازرسی رهبری ادامه داد: هفته‌ای دو گزارش به حراست رهبری ارسال می‌شود مبنی بر این که از اسم من استفاده شده است. من همین جا اعلام می‌کنم هر کسی مدرکی از فساد اقتصادی فرزندان یا داماد و سایر بستگان من دارد، می‌تواند آن را منتشر کند.

وی ادامه داد: این که عده‌ای فقط حرف می‌زنند که فلانی یا فرزندانش از فلان رانت استفاده کرده‌اند و مدرکی ارائه نمی کنند، خود نشان‌دهنده عمق فساد در جامعه است.

رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با انتقاد از جلسات و سمینارهای متعدد در دولتها برای مقابله با فساد گفت: به عنوان مثال از ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی چه چیزی در آمده است؟ دو سال قبل نیز من این نکته را گفتم که برای بنده هزینه‌های زیادی ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: ۳ چیز مثل موریانه مشغول پوک کردن انقلاب است؛ تملق، رودربایستی و سوم خط‌بازی و تا زمانی که این ۳ مورد وجود داشته باشد اگر ۱۰ هزار ماده قانونی نیز تصویب شود هیچ دردی از کشور دوا نخواهد شد.

ناطق نوری در بخش دیگری اظهار داشت: بعد از آیات قرآن مثل اینکه آیات جدیدی نازل شده است؛ السابقون السابقون اولئک المقربون ظاهرا شده الرابطون، الرابطون، اولئک المرتبطون، زمانی که رابطه جای ضابطه را بگیرد چه کسی می تواند رقابت کند؟

وی افزود: می گوییم که اسلام دین کامل است، چه بلایی سر دین کامل آورده ایم که مقام ما در دنیا از رتبه ۸۷ به ۱۳۶ رسیده است؟



منبع: انتخاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار