tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۳۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴

 

جشن روز پدر یک شنبه 6 اردیبهشت در مرکز سالمندان طلوع همدلی با حضور فعال اهل قلم و رسانه و با حمایت و همراهی جمعی از مردم و مسئولین استانی از جمله آقای رحیمی مدیر کل صدا وسیمای مرکز خوزستان و آقای فکوریان شهردار منطقه 4 شهر اهواز و آقای محمد مالی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان و مشاور مطبوعاتی شهردار اهواز و آیت حمیدی مدیر سابق آرامستان های اهواز برگزار گردید.
در این جشن نمایش هنرمندان عزیز آقایان حسین محمدی (چراغعلی) و غلامعلی طاهری از پیشکسوتان صدا وسیما و محمود بهرامی کارگردان تیاتر و سیامک توانگر زاده ، خالد شمیلی و نیز اجرای تردستی و شعبده توسط هنرمند جوان آقای قاصد ، شادی بخش محفل پدران عزیز گردید.
اجرای موفق مجریان توانمند خانم جوادی مجری برنامه طعم زندگی و آقای کاوه مریدی و تلاش عوامل فیلمبرداری آقای نجار نژاد و محمدرضا نجیب واجرای موسیقی آقای میثم نخلستانی که به تازگی پدر خود را از دست داده بود و آقای دانوش فرزاد فر و حضور آقایان حسین علیخانی مجری و پیشکسوت صدا و سیما و مدیر مسئول سایت هما پرس و سید ابراهیم آل رضا مجری توانمند رادیو زینت بخش این مراسم بود و این بزرگواران بدون هیچ چشم داشتی و با تلاش بی دریغ گرما بخش این مراسم معنوی بودند.
خانم پیل رام مشاور امور بانوان فرماندار و هیئت همراه ایشان ومدیر عامل مناطق نفتخیز جنوب نیز در این برنامه حضور یافتند و از بخش های مختلف مرکز دیدن کرده و از نزدیک با شرایط و مشکلات این عزیزان آشنا شدند.
در این مراسم اشعاری توسط یکی از سالمندان عزیز مرکز که صاحب کتاب اشعار نیز بود خوانده شد که تاثیر بسیاری بر حضار داشت.
در این مراسم هدایایی نیز به پدران عزیز تقدیم شد و ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان پر تلاش مرکز جوایزی به پاس زحماتشان تقدیم گردید.همچنین آقای مشایخی مدیر مرکز از خانم ها ابراهیمی و بیگدلی به واسطه عنایت ویژه ای که به مرکز دارند، تشکر و تقدیر نمودند.
در پایان علی پیش بین از بانیان این مراسم معنوی از همه حضار و خیرین و اصحاب رسانه ، به ویژه آقای امین کرمی مقدم به واسطه حمایت های مالی و آقای محمد مالی جهت هماهنگی ها و همکاری های مداوم و بی دریغ ایشان و نعیم حمیدی مدیر سایت عصر ما بابت پوشش رسانه ایشان تشکر ویژه ای نمود و ابراز امیدواری کرد که به همت دوستان این برنامه ها مداوم و مستمر باشند.
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tl_sar نظر بینندگان
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
نداسیلانی شمس آبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
0
0
دست همگیتون درد نکنه .کارتون خیلی قشنگ بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار