tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
عضو کمیسیون انرژی مجلس با یادآوری سفر رئیس جمهور به خوزستان و انتخاب حجتی به عنوان مسئول پیگیری مسائل‌خوزستان، از ارائه گزارش کمیسیون متبوع خود به رئیس مجلس در این خصوص خبر داد.

ارائه گزارش کمیسیون انرژی به رئیس مجلس درخصوص بحران خوزستان/ رئیس‌جمهور حجتی را مسئول پیگیری مسائل‌خوزستان کرد

هماخوزستان :هدایت‌الله خادمی  در توضیح آخرین اقدامات کمیسیون انرژی مجلس پیرامون مشکلات خوزستان، گفت: روز سه شنبه ( 3 اسفندماه) کمیسیون انرژی جلسه‌ای با وزرای نیرو، جهاد کشاورزی، نفت و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست و رئیس سازمان پدافند غیرعامل برگزار کرد و گزارشی از اقدامات انجام شده برای استان خوزستان و مشکلات در این استان مطرح شد.

نماینده مردم ایذه و باغ‌ملک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در رابطه با ریزگردها برنامه خاصی از سوی مسئولان ارائه نشد، تصریح کرد:  مسئولان مذکور در توضیح فعالیت‌های انجام شده گزارشی را به کمیسیون انرژی مجلس ارائه کردند لذا کمیسیون نیز بالتبع گزارش نهایی را جمع‌بندی و به رئیس مجلس تقدیم خواهد کرد.

وی با یادآوری سفر رئیس جمهور به استان خوزستان در روز پنج شنبه 5 اسفندماه،گفت: اعضای کمیسیون انرژی سفری به این استان نداشتند و ما به عنوان نمایندگان این استان همراه رئیس جمهور در سفر اخیر شدیم؛ در این سفر رئیس جمهور ضمن بازدید از برخی مناطق در استانداری استان جلسه با مسئولان برگزار کردند.

خادمی در توضیح مباحث مطرح در جلسه استانداری خوزستان با حضور رئیس جمهور، یادآور شد: رئیس جمهور تاکید داشتند که دولت تمام تلاش خود برای بهبود وضعیت خوزستان را خواهد کرد؛ از این رو وزیر جهاد کشاورزی را به عنوان مسئول ساماندهی معرفی کردند تا برنامه‌ریزی‌های انجام شده را جهت اجرا پیگیری کند.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آبگیری تالاب هویزه و هورالعظیم، مالچ‌پاشی گیاهی، ساماندهی و مدیریت انتقال آب بهشت‌آباد به نقاط دیگر، عدم انتقال آب کشاورزی استان و پیگیری طرح انتقال آب به دشت‌های ایذه و باغ‌ملک از جمله وعده‌هایی بود که در جلسه استانداری مطرح شد./خانه ملت

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار