tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲


  وزیر نفت گفت: هم اکنون ساختار این شرکت متناسب با مسئولیت های جدید خود باید بازنگری شود و همکاران این شرکت باید جایگاه خود را درک کنند. وی افزود: به دلیل کاهش مصرف بحث فرآورده هایی نظیر ال.پی.چی، نفت سفید و گازوئیل، از هم اکنون به بعد شرکت ملی پخش نیروی یدی کمتر و […]

 

هماخوزستان : وزیر نفت گفت: هم اکنون ساختار این شرکت متناسب با مسئولیت های جدید خود باید بازنگری شود و همکاران این شرکت باید جایگاه خود را درک کنند.

وی افزود: به دلیل کاهش مصرف بحث فرآورده هایی نظیر ال.پی.چی، نفت سفید و گازوئیل، از هم اکنون به بعد شرکت ملی پخش نیروی یدی کمتر و قدرت فکری بیشتری می طلبد.

وی تصریح کرد: از اواخر سال ٩۶ مصرف سوخت حرارتی نظیر ال.پی.جی و گازوئیل نخواهیم داشت و این در حالیست که مصرف نفت سفید در کشور هم تمام شده است.

به گفته وزیر نفت در حالی که ٩٠ درصد خانوارهای کشور از گاز طبیعی استفاده می کنند، مصارف فرآورده نفتی در کشور بسیار کاهش خواهد یافت همچنین مصرف نفت کوره نیز روز به روز کاهش می یابد بنابراین سه فرآورده بنزین، نفت گاز برای حمل و نقل و بخش کشاورزی و سوخت هواپیما در دستور کار شرکت ملی پخش باقی خواهد ماند که بر این اساس بهتر است ساختار شرکت ملی پخش بازنگری شود اما این به معنی نگرانی همکاران بابت از دست رفتن شغل نخواهد بود بلکه ما باید به فکر ایجاد شغل در زمینه های جدید باشیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار