tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
خبرگزاری فارس: فرمان اجرایی مهاجرتی جدید ترامپ، 6 کشور از جمله ایران را شامل می‌شود

رسانه‌های خبری اعلام کردند: فرمان اجرایی مهاجرتی جدید دونالد ترامپ که امروز امضا می‌شود، شامل محدودیت‌های 90 روزه برای شهروندان 6 کشور ایران، لیبی، سوریه، سومالی، سودان و یمن خواهد بود.

هماخوزستان : فرمان اجرایی جدید دونالد ترامپ، شامل محدودیت‌های 90 روزه برای شهروندان شش کشور ایران، لیبی، سوریه، سومالی، سودان و یمن خواهد بود.

رویترز در خبری اختصاصی به نقل از یک منبع کاخ سفید گزارش داد: رئیس جمهور دونالد ترامپ عراق را از لیست کشورهای هدف در طرح ممنوعیت مسافرت که انتظار می رود روز دوشنبه امضا شود، حذف خواهد کرد.

یک مقام ارشد کاخ سفید گفته که فرمان مهاجرتی جدید ممنوعیت 90 روزه مسافرت به آمریکا توسط اتباع شش کشور ایران، لیبی، سوریه، سومالی، سودان و یمن را در بر خواهد داشت.

محدودیت‌های فرمان اجرایی جدید برای ورود به آمریکا شامل کسانی که گرین کارت دارند نخواهد شد.

این مقام کاخ سفید همچنین تاکید کرده که فرمان مهاجرتی جدید ترامپ از این موضوع اطمینان حاصل می کند که ده‌ها هزار نفر از کسانی که قانونی در آمریکا ساکن هستند یا دارندگان گرین کارت، متاثر نشوند.

بر اساس گزارشهای خبری پیشین، احتمال می‌رود دستور اجرایی جدید ترامپ در خصوص مهاجرت، دوشنبه شب(امشب) به امضای رئیس جمهور آمریکا برسد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم گزارش داده که هفته گذشته فرمان جدید مهاجرتی ترامپ برای قانونگذاران آمریکایی تشریح شده و به اطلاع آنها رسیده است.

به گزارش این رسانه آمریکایی، در فرمان جدید برنامه پذیرش پناهجو از جمله پناهجویان سوری برای 120 روز به حالت تعلیق در خواهد آمد./فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار