tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
عضو شورای مرکزی و رییس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه؛
هرچقدر که آمار دقیق‌تر ارائه شود، برخی مخالفان دولت بازهم قانع نخواهند شد
خوزیان؛

مسعود شفیعی عضو شورای مرکزی و رییس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه در نشست صمیمی با جمعی از اعضای شورای استان و هیئت رئیسه سازمان جوانان و دانشجویان این حزب در استان سیستان و بلوچستان در زاهدان، با اشاره به موفقیت‌ها و خدمات مهم دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: «ایجاد آرامش و ثبات در عرصه‌ اقتصادی، زدودن جو امنیتی و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی و صنفی از جمله اقدامات ارزشمند دولت یازدهم بوده‌ که اثبات آن به ارائه هیچ‌گونه آمار و مستنداتی ندارد و برای همه روشن و آشکار است».

اهم سخنان شفیعی؛

متاسفانه برخی دچار ضعف حافظه تاریخی هستند و شایط کشور در دولت قبل را فراموش کرده‌اند.

در آن دوره، نوسانات لحظه‌‌ای قیمت ارز و شیب پرشتاب افزایش قیمت‌ها، جامعه را به شدت دچار اضطراب و نگرانی کرده بود و حقوق‌بگیران و اقشار متوسط و ضعیف، مستاصل شده بودند.

کار به‌جایی رسیده بود که فاصله قیمت کالاها و خدمات در فاصله چند ساعت تغییر می‌کرد و به برخی تولیدکنندگان توصیه شده بود برای ثابت نگه‌داشتن قیمت‌ها از حجم و کیفیت بسته‌های محصولات خود بکاهند تا افزایش قیمت چندان به چشم نیاید. از طرفی به لحاظ شرایط سیاسی و اجتماعی، احزاب و تشکل‌های سیاسی و صنفی موثر عملاً امکان فعالیت نداشتند.

مخالفان دولت، بنای‌شان صرفاً مخالفت و انکار واقعیت‌های موجود است. هرچقدر هم که به اینها آمار دقیق ارائه شود، بازهم خواهند گفت که ما قانع نشده‌ایم. آن‌کسی را که خوابیده‌است می‌توان بیدار کرد، اما آن‌که خود را به خواب زده‌است، هرگز نمی‌توان بیدار کرد.

وقتی خانه احزاب و خانه سینما بازگشایی می‌شود و نشاط سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در حال فراگیر شدن است، چگونه می‌توان چنین امر واضح و آشکاری را برای مخالفان تشریح کرد وقتی‌که اساساً همه چیز را منکر می‌شوند.

امنیت خوبی که در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد و همدلی اقوام و مذاهب مختلف در این استان، خود نشانه دیگری از موفق عمل کردن دولت تدبیر و امید است؛ امری که پیش از این کمتر به این شکل بروز می یافت.

دولت تدبیر و امید، خدمت به آحاد مردم جامعه و محرومان و اقشار ضعیف را از ابتدای استقرار خود در دستور کار قرار داده‌، ما هم به عنوان جوانان و دانشجویان حامی دولت یازدهم باید این اقشار را مخاطب اصلی خود بدانیم و حتی اگر شده، خانه به خانه و چهره به چهره به تبیین شرایط کشور برای مردم عزیزمان بپردازیم و واقعیت‌های جامعه را با آن‌ها در میان بگذاریم و بگوییم که دولت در چه شرایط سختی و با وجود چه مضایق و محدودیت‌هایی از نظر منابع و امکانات و بدهی‌ها و مشکلات به‌جا مانده از دولت‌های نهم و دهم، به خدمت‌رسانی به آنان مشغول است.

امیدی به همکاری صدا و سیما نیست و این رسانه اگر یک گام مثبت بردارد، متاسفانه ده قدم هم در خلاف جهت برخواهد داشت. پس همه نخبگان، دانشگاهیان، دانشجویان و دیگران، مسوولانه به صحنه بیایند و برای تثبت عقلانیت و ادامه راه توسعه و پیشرفت کشور به وظیفه تاریخی خود عمل کنند.

جریان رقیب کاندیدای مقبول، کارآمد و جامع‌الشرایطی برای این انتخابات ندارد. مردم به‌خوبی پیشینه افراد را مورد بررسی قرار می‌دهند و می‌دانند که فردی که هیچ‌گونه سابقه اجرایی و سیاسی قابل توجه در کارنامه خود ندارد، توان مدیریت کلان سیاسی کشور را نخواهد داشت و لذا به چنین فردی رای نخواهند داد

احزاب و نهادهای مدنی حلقه واسط بین مردم و حاکمیت هستند و علاوه بر پیگیری خواسته‌های مردم، باید واقعیت‌ها و تنگناهای کشور را هم برای مردم بیان کنند تا انتظارات نیز متناسب با شرایط و ظرفیت‌های کشور شکل بگیرد. اگر مردم بدانند که دولت در چند سال اخیر با چه محدودیت‌هایی مواجه بوده و چنین دستاوردهایی داشته، آنگاه نمره بالایی به عملکرد آن خواهند داد.

مشارکت آگاهانه و حداکثری مردم، یکی از راهبردهای ما در این انتخابات است؛ امری که مخالفان دولت از آن واهمه دارند و در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی نیز شکست سختی از این ناحیه متحمل شده‌اند
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار