tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۵
در راستای توسعه عمرانی و جذب سرمایه گذاری در شهر جدید شیرین شهر، تفاهم نامه همکاری میان مسئولان شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر و شرکت توسعه و سرمایه گذاری استان خوزستان به امضا رسید
خوزیان:
به گزارش مجله اقتصادی استان، این تفاهم نامه در راستای توسعه عمرانی و ایجاد زیر ساخت جهت فعالیت های صنعتی مرتبط با کشت و صنعت نیشکر و با هدف مشارکت بخش خصوصی در این زمینه ها، منعقد گردید.
مهندس خبیر، مدیر عامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری استان خوزستان با تاکید بر پتانسیل های موجود در شیرین شهر به لحاظ موقعیت جغرافیایی و فعالیت های مثبت انجام شده، زمینه را جهت ایجاد طرح های عمرانی، صنعتی و اقتصادی مناسب دانسته و آمادگی مجموعه توسعه و سرمایه گذاری در این زمینه ها با رویکرد جذب سرمایه استانی و برون استانی اعلام کرد.
در این دیدار مهندس فرهادزاده، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر، ضمن مهم دانستن انعقاد این تفاهم نامه آمادگی مجموعه شیرین شهر در زمینه های زیر را اعلام داشت:
همکاری در زمینه ایجاد ناحیه صنعتی جهت راه اندازی صنایع تبدیلی مرتبط با نیشکر، ایجاد زمینه حضور سرمایه گذاران در طرح های عمرانی، صنعتی و ...
در پایان این جلسه ضمن امضای تفاهم نامه همکاری، مقرر شد نمایندگان دو طرف به منظور عملیاتی کردن مفاد آن در آینده نزدیک جلسات کارشناسی برگزار نمایند.
در این جلسه مهندس عباس هلاکویی و مهندس مهدی موسوی به عنوان اعضای هیئت مدیره شرکت توسعه و سرمایه گذاری و شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر حضور داشتند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار