tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی کارخانه‌های آرد استان خوزستان مطرح کرد:
رضا علیرضایی با اشاره به تأثیر پدیده گرد و غبار بر روند فعالیت کارخانه‌های استان خوزستان گفت: به عنوان مثال امکان دارد در گرد و غبار شدید، یک تابلوی برق از مدار خارج و دچار آتش‌سوزی شود که بازسازی آن بالغ بر 100 میلیون تومان هزینه برای کارخانه‌ها در پی خواهد داشت.
به گزارش خوزیان رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی کارخانه‌های آرد استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار مجله اقتصادی استان خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه وجود گرد و غبار در استان، متأسفانه مجبوریم در مواقعی که میزان این گرد و غبار بیشتر است، بخش‌هایی از تولید را که در فضای آزاد کارخانه صورت می‌گیرد، تعطیل کنیم تا شرایط جوی آرام‌تر شود.

رضا علیرضایی ادامه داد: اثرات گرد و غبار در سیستم‌های برق و تأسیسات کارخانه‌ها بسیار مخرب است تا جایی که متأسفانه عمر دستگاه‌های کارخانه را به یک سوم می‌رساند. هزینه آسیابانی یک کارخانه مشابه که در بستری مناسب در استان دیگر فعالیت می‌کند، نسبت به استان خوزستان کمتر است.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی کارخانه‌های آرد استان خوزستان با اشاره به افزایش اصطکاک ماشین‌آلات کارخانه‌های آردسازی استان بر اثر شدت پدیده گرد و غبار افزود: مسئولین باید به استان‌هایی مانند ما کمک کرده و تسهیلاتی در اختیار کارخانه‌ها بگذارند تا بتوانیم قطعات و دستگاه‌هایی را که به دلیل گرد و غبارها آسیب می‌بینند، با قیمت ارزان‌تر تأمین کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار