tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
رییس خانه صنعت و معدن خوزستان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی باید در ارائه خدمات به واحدهای تولیدی عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

خوزیان؛

بیژن پناهی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، اظهار کرد: هر واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها در ابتدای احداث به ازای زمین دریافت شده، حق انتفاع خود از زمین را به شرکت شهرک‌ها پرداخت می‌کنند، اما صاحب زمین نمی‌شوند و در اوایل احداث واحد تولیدی در آن منطقه، امکانات محدود است و انتظار می‌رود در این زمینه با واحدهای تولیدی همکاری شود.

‌وی افزود: هنگامی که خدماتی مانند آب یا فضای سبز و غیره برای واحدهای تولید ارائه می‌شود، آن‌ها باید مجدداً مبالغ زیادی را به شرکت شهرک‌های صنعتی پرداخت کنند.

‌پناهی زاده تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی واحدهای تولیدی توانایی پرداخت چنین مبالغی را ندارند و شرکت شهرک‌های صنعتی باید با این واحدها مدارا کند.

‌وی عنوان کرد: این شرکت باید خدماتش را به واحدهای تولیدی افزایش دهد و هزینه‌های کمتری را از واحدهای تولیدی اخذ کند تا این واحدها بتوانند به حیات خود و مسئولیت خود که تولید است، ادامه دهند.

رییس خانه صنعت و معدن خوزستان بیان کرد: در یک سال گذشته شرکت شهرک‌های صنعتی عملکرد بسیار مطلوبی داشته است اما انتظار می‌رود با توجه به این شرایط اقتصادی در دریافت هزینه‌ها با واحدهای تولیدی ملایمت کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار