tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
زمانی زاده از حاضرین در جلسه خواست تا مشکلات ناشی از تعدیل پیمان های مربوط به طرح های تولیدی، عمرانی و سرمایه گذاری بر اساس شیوه مذکور در دستور العمل نحوه جبران آثار ناشی از افزایش قیمت ارز در پیمان های ریالی فاقد تعدیل را جمع آوری کرده 
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز در این جلسه دستور العمل نحوه جبران آثار ناشی از افزایش قیمت ارز در پیمان های ریالی فاقد تعدیل، بررسی شد .


زمانی زاده، رئیس کارگروه صنعت شورای گفتگوی دولت وبخش خصوصی با اشاره به شرایط حضور در شورای گفتگو گفت  :  اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این امکان را به ما می دهد که بحث مربوط به مشکلات و معضلات واحدهای صنعتی و صنعتگران را به شورای گفتگو منتقل کنیم و از آن شورا مصوبه بگیریم. بنابر این قبل از هر اقدامی باید میان خودمان به یک جمع بندی برسیم  و به طور  هماهنگ تصمیمات  تایید شده بین جمع  خود را ابلاغ کنیم .
در ادامه این جلسه نمایندگان شرکت های وابسته به بخش خصوصی به ارائه نظرات و پیشناهادات خود پرداختند .
زمانی زاده از حاضرین در جلسه خواست تا مشکلات ناشی از تعدیل پیمان های مربوط به طرح های تولیدی، عمرانی و سرمایه گذاری بر اساس شیوه مذکور در دستور العمل نحوه جبران آثار ناشی از افزایش قیمت ارز در پیمان های ریالی فاقد تعدیل را جمع آوری کرده تا ضمن پیگیری از طریق سازمان مدیریت و برنامه و بودجه، جهت حفظ  اشتغال موجود و جلوگیری از ورشکستگی هر چه بیشتر کارخانجات و فعالان اقتصادی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی ارائه گردد .
 در این جلسه مقرر گردید فهرست دستگاه های مشمول ماده 160 قانون برنامه چهارم توسعه و ماده 222 قانون برنامه پنجم توسعه و ماده 23 قانون برنامه و بودجه که مدیریت ، پدید آوری و بهره برداری طرحها و پروژه های سرمایه گذاری  آنان مشمول اجرای  دستور العمل مذکور است از سازمان برنامه و بودجه استان استعلام گردد.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار