tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
در جلسه شورای اداری خوزستان مطرح شد؛
‌‌دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: هرگونه کوتاهی و سستی در خدمت به مردم فداکار خوزستان و پای کار، غیر قابل بخشش و نوعی خیانت است.
به گزارش خوزیان؛ جلسه شورای اداری استان خوزستان روز گذشته با حضور دریابان علی شمخانی در اهواز برگزار شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به مشکلات موجود در استان خوزستان، اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت های موجود و همچنین شناخت چالش ها، مشکلات استان را حل کرد.
وی افزود: باید با بهره گیری هوشمندانه از ظرفیت های ملی و استانی برای کاهش نارسایی های موجود و از میان بردن مشکلات قابل حل، با شهامت و روحیه جهادی تلاش کرد.
شمخانی خاطرنشان کرد: خداوند نعمت را بر خوزستان کامل کرده است و همه ما باید مسئولانه با مدیریت هوشمندانه این نعمت های خدادادی را در مسیر اعتلا و توسعه همه جانبه استان و کشور فعال کنیم و اگر چنین نکنیم به خودمان و نسل های آینده جفا کرده ایم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: هرگونه کوتاهی و سستی در خدمت به مردم فداکار خوزستان و پای کار، غیر قابل بخشش و نوعی خیانت است.

وی افزود: اگر ما با تلاش مستمر و مدیریت هوشمندانه نقاط ضعف و آسیب پذیرمان را به ویژه در حوزه های اقتصادی ترمیم کرده و آنها را از بین ببریم دشمن خلع سلاح خواهد شد.

دریابان شمخانی عنوان کرد: با همت و مدیریت صحیح همه مسئولان استان آلام و مشکلات خوزستان به کمترین حد ممکن تقلیل یابد و پیشرفت را در همه حوزه ها بیش از گذشته شاهد باشیم.

مشکلات کارگری از رفتار نامطلوب مدیران است
در ادامه این جلسه آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده اظهار داشت: بخش مهمی از مشکلات جامعه راضی نگه‌داشتن خواص است به طوری که متاسفانه شاهد یک معامله آشکار بین مدیران برای گرفتن پست‌های مدیریتی هستیم.
وی افزود: مشکلات شرکت‌های هفت تپه، گروه ملی و مشاغل کاذب ناشی از رفتار نامطلوب مدیران است.
امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: رضایت نگه‌داشتن و معامله کردن در پست‌ها به شدت مدیریت دستگاه‌ها را تضعیف می‌کند و این در حالی است که شاخص یک کشور پیشرفته تعهد و تخصص است.
حسن زاده خاطرنشان کرد: همراهی مردم برای برون رفت از مشکلات اقتصادی بسیار مهم و تاثیرگزار است و همه باید بدانند که نشستن در انتظار مشاغل دولتی مانع پیشرفت کشور می‌شود. مردم باید در استان خوزستان کرامت داشته باشند زیرا انقلاب به مردم هویت و کرامت داد
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار