tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۸
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: متاسفانه استان خوزستان از ضعف مدیریت رنج می‌برد و به دلیل بی‌تدبیری مدیران استانی شاهد افزایش رنج و مشکلات مردم هستیم.

خوزیان؛

آیت الله محسن حیدری در گفت‌وگو با فارس در اهواز با ابراز تاسف از حوادث اخیر در اهواز و مشکلات پیش آمده برای مردم اهواز اظهار کرد: مایه تاسف و تاثر است که شاهد اتفاقات ناگواری در اهواز هستیم که می‌شد با اتخاذ تدابیری از بروز آنها جلوگیری کرد.

خاطرنشان کرد: برخی از حوادث طبیعی است همچون باد و تندباد و طوفان اما برخی از اتفاقات ناشی از بی‌تدبیری مدیریتی است که استان خوزستان دقیقا از این موضوع رنج می‌برد.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: وقتی حادثه‌ای پیش می‌آید باید مدیریت شود اما مشکل آنجا است که متاسفانه خوزستان در بحث مدیریت دچار ضعف جدی است.

آیت الله حیدری اظهار داشت: مشکلات پیش آمده برای مردم اهواز ناشی از بی‌تدبیری مسؤولان است و امیدواریم که برای عدم تکرار این مشکلات جاره‌اندیشی شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: انتظار داریم مدیران استانی بیشتر همت کنند تا مردم خوزستان بیش از این در رنج و محنت قرار نگیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار