tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۳

یادداشت غلامرضا فروغی نیا، مدیرمسئول روزنامه اقتصاد بومی؛

پس از یک اعلامیه عمومی در فضای مجازی و نه دعوت رسمی از رسانه ها(حداقل به دفتر روزنامه های اقتصاد بومی و صبح کارون چیزی ارسال نشد)مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی پس از مدتی که از راه اندازی نمایشگاهی ضعیف و با ادعای متولی همه صنایع استان خوزستان روبروی برخی از اصحاب رسانه قرار گرفت.

گفتگویی که بعلت ابراز اعداد و ارقامی که چندان دلیلی برای اثبات انها وجود نداشت صرفادر حد ادعا می تواند باقی بماند. مگر اینکه وی دارای شجاعت زایدالوصفی باشد تا در برابر صنعتگرانی که وی مدعی مدیریت (بخشی از آنها که در شهرکهای صنعتی حضور دارند)،می باشد ،قرار گرفته تا از گفتگوی دو طرف ،جامعه رسانه ای استان پی به واقعیات موجوددر حوزه مربوطه ببرند.

وی در گفتگوی خویش با رسانه ها مدعی شد که توانسته به راه اندازی ۲۵۰ واحد صنعتی راکد بپردازد.انتظار بود حداقل لیست این تعداد واحدی که راکد بوده اند(سوال:در زمان نامبرده راکد شده اند یا قبل از وی راکد بوده اند!)را در اختیار اصحاب رسانه می گذاشت تا با عمق بخشیدن به چنین اقبالی که به سر صنعتگران فرود آمده بتوان به کنه تلاشهای ادعائی پی برد.

بیاد داریم ماهها پیش نیز وی مبادرت به طرح آمار و ارقامی بعنوان شاخص عملکرد خویش پرداخته بود که پس از بررسی از طرف برخی مراجع ذیصلاح ادعای وی مورد تشکیک قرار گرفت! از این جهت ادعای راه اندازی ۲۵۰ واحد صنعتی راکد بدون ذکر نامهای آنها بصورت علنی صرفا یک اتوبان یک طرفه بوده که نمی تواند در نزد آگاهان مورد اقبال قرار گیرد .مگر اینکه این اقبال از طریق انتشار رپرتاژهای سفارشی باشد که عملا هم چنین اقبالی نمی تواند اقبالی مداوم و فراگیر باشد.

بنظر می رسد اگر جناب مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان علاقمند به شفاف سازی در مورد کارنامه خویش باشد باید اقبال خویش را به سمت و سوی صنعتگران استان شیفت داده و در یک مکاشفه ای که آنها هم حضور داشته باشند به ارزیابی کارنامه خود بپردازد .کما اینکه همین آمار و ارقام ادعائی را بایستی از سوی مراجع ذیصلاح بالادستی مورد اقبال و تائید لازم قرار داد وگرنه صرف انتشار آنها از پشت میز کنفرانس آنهم در دفتر خویش چیزی معادل همان نمایشگاه ضعیفی بود که با ادعای متولی بودن همه صنعتگران خوزستانی برگزار شد اما با بد اقبالی عمده آنها مواجه گشت و نشد آنچه که اقبال باید می شد!

در پایان امیدواریم جناب مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی با اقبال به سوالات ذیل آنهم با ارائه لیست های اقناع کننده و قابل راستی آزمائی نه آمارهای ادعائی ،پاسخ دهند:

  • ظرفیت تولید واحدهای فعال به چه میزان است؟
  • تعداد واحدهای غیر فعال به چه میزان است؟
  • تعداد طرحهای بالای ۶۰ درصد را عنوان نمائید.

یقینا با ارزیابی پاسخ های ارائه شده از سوی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان می توان دریافت که اعتماد لازم نیز به سمت نامبرده اقبال یافته است و یا با بداقبالی مواجه گشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار