tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۴
از اعضای کمیسیون صنعت درخواست می شود تا بر اساس شرح وظایف کمیته ها، مشکلات بخش تولید و صنایع استان را مورد پیگیری قرار دهند.
نائب رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی اهواز گفت: یکی از راهکارهای برون رفت واحدهای تولیدی و صنعتی استان، پیگیری جدی تر انتظارت بحق بخش خصوصی استان در سطوح ملی و استانی است.
فرید امانی در سومین نشست کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی اهواز با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی خانه تشکل های بخش خصوصی محسوب می شود، گفت: واحدهای تولیدی دچار معضلات متعددی است اما واقعیت این است که باید با پیگیری های بیشتر مطالبات بخش خصوصی را دنبال کرد.
فرید امانی ادامه داد: بخش خصوصی باید با برنامه ریزی و کار کارشناسی به مطالبه گری های خود ادامه دهد تا از این طریق مراجع تصمیم گیرنده و سیاستگذار در کشور، در جهت رفع مشکلات به وجود آمده گام بردارند.
امانی تسهیل در روند تولید را یک امر ضروری خواند، گفت: باید انتظارات بخش خصوصی در سطوح مختلف استانی و ملی مورد پیگیری قرار بگیرد.
نائب رئیس اتاق بازرگانی تصریح کرد: از اعضای کمیسیون صنعت درخواست می شود تا بر اساس شرح وظایف کمیته ها، مشکلات بخش تولید و صنایع استان را مورد پیگیری قرار دهند.
امانی ادامه داد: نیاز است با دسته بندی مشکلات حوزه صنایع و ارائه آنها به مراجع ذیصلاح، به ارائه پیشنهادات برای برون رفت از مشکلات اقدام شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار