tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۶
یکی از راه های برون رفت از مشکلات کنونی، استفاده بهینه از آیین نامه ها و دستورالعمل های جاری خود دولت است.
نائب رئیس اول کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی اهواز بر تسهیل ساز و کار استفاده واحدهای تولیدی و صنعتی استان برای استفاده از ال سی ریالی تاکید کرد.

علی شیر چنگیزی در سومین نشست کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به اینکه باید به منظور جلوگیری از کاهش اشتغال در واحدهای تولیدی دچار چالش، تمهیدات لازم اندیشیده شود، گفت: در همین راستا باید به عنوان یک اولویت به تقویت بنگاه های فعال توجه شود.

وی تصریح کرد: در مرحله بعد نیاز است با سیاستگذاری هایی که صورت می گیرد نسبت به احیاء واحدهای تعطیل شده و بازگشت آنها به چرخه تولید اقدام کرد.

این عضو کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی اهواز با تاکید بر اینکه شناسایی مشکلات بنگاه های تولیدی یک امر ضروری است، افزود: در بررسی هایی که صورت گرفته، کمبود نقدینگی و گریبانگیر بودن آنها با برخی چالش های بانکی از جمله مشکلات رایج واحدهای تولیدی استان خوزستان است.

چنگیز خاطرنشان کرد: یکی از راه های برون رفت از مشکلات کنونی، استفاده بهینه از آیین نامه ها و دستورالعمل های جاری خود دولت است.

وی با بیان اینکه بعضا دولت با صدور و یا تصویب آیین نامه و بخشنامه هایی برای خروج بنگاه ها از مشکلات، چاره اندیشی کرده است، گفت: بر همین اساس اطلاع رسانی این دستورالعمل ها در استان و آگاهی هرچه بیشتر فعالان اقتصادی از اقداماتی که می تواند به برون رفت بنگاه ها از مشکلات شود، امری است که نیاز به توجه بیشتر دارد.

نائب رئیس کمیسیون صنعت با اشاره به صدور دستورالعمل ال سی داخلی (ریالی) برای واحدهای تولیدی در راستای تامین نقدینگی مورد نیاز بنگاه های اقتصادی، عنوان کرد: در این رابطه لازم است تا ساز و کار لازم برای فعالان اقتصادی تببین شود که در نهایت شاهد رونق تولید باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار