tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
به همت كاركنان مديريت تعمير، تكميل و خدمات فني چاه‌ها انجام شد
به همت كاركنان مديريت تعمير، تكميل و خدمات فني چاه‌ها انجام شد بازسازي و تعمير اساسي دكل 102 شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب
خوزیان؛

در طليعه چهل و يكمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي عمليات بازسازي و تعميرات اساسي دكل تعميراتي 102 شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب به همت مديريت تعمير، تكميل و خدمات فني چاه‌هاي اين شركت بازسازي و تعمير اساسي شد.

به گزارش روابط عمومي، مدير تعمير، تكميل و خدمات فني چاه‌هاي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب با بيان اين خبر اظهار داشت: عمليات بازسازي و تعمير اساسي اين دكل با استفاده از توان متخصصان اين مديريت و بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي داخل كشور انجام شد و ضمن صدها هزار دلار صرفه‌جويي ارزي، زمينه بومي‌سازي اينگونه خدمات دانش محور و ارزشمند را در داخل كشور و مناطق نفت‌خيز جنوب فراهم نموده است.

مهندس يونس عباسي لركي با بيان اين مطلب كه دكل هم اكنون براي تعمير يك حلقه چاه در حال عمليات مي باشد. گفت: عمليات بازسازي و تعمير اساسي دكل تعميراتي 102 كه در مدت 110 روز تلاش بي‌وقفه به پايان رسيده است برگ زرين ديگري از مجموعه افتخارات درخشان مديريت تعمير، تكميل و خدمات فني چاه‌ها و ادامه‌دهنده مسيري پرثمر براي صنعت حفاري در مجموعه صنايع بالادستي نفت و گاز كشور مي‌باشد.

وي افزود: بازسازي و تعمير اساسي اين دكل كه بعد از 17 سال كاركرد مفيد انجام شده است باعث افزايش راندمان عملياتي آن، افزايش ضريب ايمني كاركنان و كاهش هزينه‌هاي عملياتي خواهد شد كه جز در سايه تعهد، تخصص و باورمندي نيروهاي متعهد و فداكار بدست نمي‌آيد.

مهندس عباسي لركي خاطرنشان ساخت: مديريت تعمير، تكميل و خدمات فني چاه‌هاي يكي از مديريت هاي فني و تخصصي زير مجموعه شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب است كه از طريق تعمير و تكميل چاهها نقش مهم و اساسي در استمرار توليد نفت و گاز را بعهده داشته و با در اختيار داشتن يك دكل مكشي و 3 دكل تعميراتي، تاکنون تعمير و تكميل بيش از 800 حلقه چاه را در چهار استان جنوبي كشور در پهنه عملياتي مناطق نفتخيز جنوب، به نحو مطلوب به انجام رسانده است.

مدير تعمير، تكميل و خدمات فني چاه‌هاي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب در پايان با گراميداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: دهه فجر يادآور رشادت‌ها و همبستگي ملت بزرگ ايران به رهبري حضرت امام خميني (ره) و مطلع عزت و قطع وابستگي كشور به حضور بيگانگان است و مجموعه اقدامات خودكفايي در اين مديريت در سايه رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) براي ايجاد اقتصادي مقاوم، مستقل و دانش بنيان به عنوان يكي از زير‌ساخت‌هاي اصلي حفظ انقلاب و دستاوردهاي ارزشمند و بزرگ آن و همچنين در راستاي سياست‌هاي كلان مجموعه عظيم صنعت نفت كه از بدو پيروزي انقلاب يكي از پيشگامان خودكفايي كشور و قطع وابستگي به حضور بيگانگان بوده است انجام مي شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار