tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
عباس گلرو در حاشیه بازدید نمایندگان مجلس از غیزانیه:
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی خطاب به استاندار خوزستان گفت: آقای استاندار و آقای مسؤول، شما اینجا چه کاره هستید؟ چرا گوش دولت و مجلس را نمی‌پیچانید و نمی‌گویید که در دو قدمی شما مردم در گرمای شدید و بی‌آبی به سر می‌برند

به گزارش خوزیان، عباس گلرو، نماینده مردم سمنان،مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ظهر روز چهارشنبه پس از بازدید از منطقه غیزانیه در جلسه‌ای که با حضور استاندار، مسؤولین در سالن جلسات شرکت نفت و گاز کارون با مخاطب قرار دادن استاندار و مسؤولین استانی اظهار کرد:همیشه گرفتار این معما بوده‌ام که استانداری و فرمانداری و نهادهای دولتی که برای جلساتشان کیک، نسکافه و آب خنک تدارک می‌بینند چرا از له‌له زدن کودکان تشنه‌لب آن هم در کنار منابع آب غافل هستند.

گلرو گفت:شما در حال ارسال نفت و گاز به کل مملکت هستید؛ آقای استاندار و آقای مسؤول، شما اینجا چه کاره هستید؟ چرا گوش دولت و مجلس را نمی‌پیچانید و نمی‌گویید که در دو قدمی شما مردم در گرمای شدید و بی‌آبی به سر می‌برند، شرایطی که آن را حتی با وجود کلاه آفتابی برای دو دقیقه نتوانستم تحمل کنم.

وی اضافه کرد:من اگر به جای استاندار خوزستان بودم درِ اینجا را به روی دولت تخته میکردم و اجازه نمیدادم که منافع اینجا به جای دیگری برود؛ ما اول باید به غیزانیه برسیم، مردمی که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی سینه سپر کردند و خون و جان دادند اما حالا باید شاهد این باشند که ثروت از زیر پایشان برای جاهای دیگر کشیده می‌شود.

این نماینده مجلس گفت:آقای استاندار، بیایید تعارفات را کنار بگذاریم، همکاران شما برای مشایعت ما با ماشین‌های سانتافه آخرین مدل آمدند، آیا این انقلابی‌گری است؟ آیا این خدمت به مردم است؟

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار