tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
با حکم رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، علی مهدی پور به سمت سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز منصوب شد.
به گزارش خوزیان، معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حکمی علی مهدی پور را به سمت سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز منصوب کرد.

در متن حکم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت آمده است:نظر به تعهد ،تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با رعایت اصل اعتدال و اجتناب از هر گونه امور سیاسی و گروهی در سلسله مراتب شرکت با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در جهت توسعه و آبادانی کشور ایران اسلامی در بخش صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی آن استان گام موثری بردارید.


در این مراسم که صبح امروز سه شنبه برگزار شد علی مهدی پور با حکم معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت جانشین محمد امین فرشی شد وسکان این شرکت را بر عهده گرفت.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور با اشاره به ظرفیت هاو پتانسیل های موجود استان در بخش صنعتی اظهارکرد: معتقدیم توسعه استان بایستی به صورت متوازن و متناسب با ظرفیت های آن باشد.
محمدزاده با بیان اینکه خوشبختانه زمینه های تولید و صنعت در شهرک های صنعتی البرز فراهم شده است گفت: با توسعه روزافزون تولید و اشتغال در استان می توان شاهد تبدیل شدن استان بعنوان یک قطب صنعتی در کشور باشیم.
این مسئول در بخش دیگر از سخنان خود بر شناسایی و رسیدگی به نیازها و مشکلات واحدهای صنعتی تاکید و خاطرنشان کرد: توجه به مشکلات تولیدکنندگان بایستی با جدیت و حساسیت بالا پیگیری شود.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز نیز در بخش دیگری از این مراسم طی سخنانی گفت: اگر بخواهیم با فراز و نشیب ها ازبین نرویم وبرای این دنیا وآن دنیا ماندگار باشیم باید با نیت الهی خدمت کنیم و نگاه ما معطوف به خدمت رسانی باشد.
علی مهدی پور افزود: تلاش خواهم کرد منویات مقام معظم رهبری و سیاستها و راهبردهای دولت در این بخش را مبنای حرکت خود قرار داده وبا تشکیل جلسات و اتاق فکر تمام تلاش خود را برای بهره مندی از ظرفیت‌ها و پتانسیل های موجود به ویژه نخبگان در جهت رشد وتوسعه استان به کاربگیریم.
گفتنی است علی مهدی پور از کارمندان شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز با ۱۷ سال سابقه در حوزه صنعت محسوب می شودو در دوسال اخیر یکی از مدیران فعال حوزه فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار