tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مدیر عامل منطقه آزاد اروند گفت: تولیدکنندگان علاوه بر مصرف داخلی، بازار بزرگ بین المللی منطقه را نیز هدف قرار دهند.
 به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند امروز در آئین افتتاحیه خط تولید ماسک سه لایه طبی در شهرک صنعتی آبادان با اشاره به حمایت از صنایع تولیدی در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا بخشی به نام صنعت کرونایی در بخش‌های تولیدی تعریف شده است، شاید این صنعت قبلاً هم وجود داشت اما محدود به موارد مصرف خاص و ویژه می‌شد که بازار چندان بزرگی هم نداشتند.

وی افزود: امروز مواد بهداشتی و ضد کرونایی مصرفشان بیشتر شده است و فاز جدیدی که افتتاح نمودیم، کاملاً در راستای تامین نیازهای مردم در ایام شیوع بیماری کرونا بوده و توانسته در همین واحد کوچک تولیدی، ۳۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به ظرفیت بازار کشورهای همسایه جهت صادرات گفت: تولیدکنندگان علاوه بر رفع نیاز مصرف داخلی بازار بزرگ کشورهای همسایه را مورد هدف قرار دهند زیرا علاوه بر توسعه سرمایه‌گذاری در بخش تولید مواد بهداشتی سودآوری، برای مردم شهرهای آبادان و خرمشهر و نیز گسترش اشتغال مطمئن و پایداری را به دنبال خواهد داشت.

وی به زمانی به سفر استانداران مناطق جنوبی عراق در هفته‌های گذشته به منطقه آزاد اروند اشاره کرد و بیان کرد:استانداران کشور عراق تقاضای بالای خرید محصولات بهداشتی را داشتند و از جمله محصولاتی که در این سفرها مورد درخواست قرار گرفت اکسیژن بود که اگر تولید آن را در منطقه توسعه دهیم، بازار صادراتش بسیار فراهم خواهد شد.

اسماعیل زمانی با اشاره به حمایت از تولیدکنندگان و صنایع تولیدی در منطقه اظهار کرد: هدف ما در چرخه صنعت، تولید نهایی است که فعالیت همه این واحدها، تولید نهایی محصولات است.

وی با خطاب به مسؤولین منطقه گفت: باید سرمایه‌گذاران را تشویق به سرمایه‌گذاری و حضور در بخش صنایع بهداشتی کنند زیرا بر اساس پیش‌بینی سیستم بهداشت و درمان کشور، کرونا تا مدت‌ها با مردم زندگی خواهدکرد و جامعه به این محصولات نیاز شدید دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، نهمین پڔوژه از سری پروژه‌های جهش تولید در سرزمین فتح با حضور مسؤولان منطقه آزاد اروند افتتاح شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار