tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷
در حالی که طی اطلاعیه از سوی روابط عمومی استانداری خوزستان مبنی بر دعوت از خبرنگاران به شرح ذیل جهت حضور و پوشش خبری نشست شورای اداری استان روز شنبه اعلام گردید؛

دعوت‌نامه
نشست شورای اداری استان به ریاست دکتر غلامرضا شریعتی استاندار محترم خوزستان
امروز شنبه ۳ آبان‌ماه ساعت ۱۶ سالن اجتماعات امام رضا(ع) شهرک نفت
اداره‌کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان

در همین راستا از سوی پرسنل روابط عمومی استانداری در گروه اطلاع رسانی جلسات، پیامی با این محتوا ارسال شد: نشست شورای اداری به زمان دیگری موکول شد.

اما از سویی نشست شورای اداری که از مهمترین جلسات استان است، بدون حضور خبرنگاران برگزار شد! این عدم برنامه ریزی و روش پیچاندن خبرنگاران که بر روابط عمومی استانداری خوزستان سایه افکنده و روز به روز ضعف عملکرد خود را بیشتر نمایان می کند، در ماه های پایانی کار دولت، زیبنده استان نیست و این حرکت ها، توهین به جایگاه رسانه در خوزستان است.

پس از فاجعه کسب رتبه ۳۱ استانداری خوزستان در بین ۳۱ استان کشور، دولت وظیفه دارد پاسخگوی افکار عمومی در خصوص عملکرد خود و از دست دادن سرمایه های استان باشد. منابع و دارایی های این استان که چپ و راست به دلیل برنامه ریزی نادرست و سلیقه ای به باد فنا داده می شود و با بی تفاوتی تقصیر را به گردن این و آن می اندازند، منافع و دارایی های فردی نیست که بدون توجه به افکار عمومی و رسانه ها برایش نسخه بپیچند و از اظهار نظر نخبگان دور بماند!

به نظر می رسد او مدتهاست که خسته و از ادامه ی کار بریده است و هیچ مدلی جز روزمرگی و بی تفاوتی در برنامه ها و امور روابط عمومی استانداری دیده نمی شود!

امیداست که در این برهه حساس استان که تزریق امید به جامعه از حیاتی ترین عناصر جهت جلوگیری از بحران های حال حاضر در استان است، تدبیری در شیوه ی عملکرد و تغییر مدیریت روابط عمومی استانداری را شاهد باشیم. زیرا هیچ گونه پویایی در این مدت مدیریت از خود به منصه ظهور نگذاشته و وظایف را به درستی انجام نمی دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار