tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
استاندار خوزستان مسیر یک ساعته‌ای که می‌شود نهایتا با ۳۰ لیتر بنزین و ۹۰ هزار تومان پول به سرانجام رساند را با میلیون‌ها تومان هزینه از بیت‌المال انجام داده است.
به گزارش پایگاه خبری خورنا؛ مراسم اهدای ۲ هزار تبلت به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در حالی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر در حال برگزاری است که استاندار خوزستان و جمعی از همراهان وی برای شرکت در این مراسم با بالگرد از اهواز به بندر ماهشهر سفر کرده‌اند.

لازم به ذکر است که فاصله اهواز تا بندر ماهشهر ۱۰۰ کیلومتر است و طی این مسیر با خودرو یک ساعت به طول می‌انجامد.

نکته قابل توجه این است که هزینه هر بار پرواز بالگرد در سال ۹۸ مبلغی حدود ۴۰ میلیون تومان بوده که امروز و با توجه به شرایط اقتصادی بیشتر هم شده است.

 یعنی در واقع استاندار خوزستان مسیر یک ساعته‌ای که می‌شود نهایتا با ۳۰ لیتر بنزین و ۹۰ هزار تومان پول به سرانجام رساند را با میلیون‌ها تومان هزینه از بیت‌المال انجام داده است.

حال اگر استاندار خوزستان در این مراسم شرکت نمی‌کرد و هزینه پرواز بالگرد را صرف خرید تبلت می‌کرد، تعداد بسیار بیشتری از کودکان بندر ماهشهر می‌توانستند به تحصیل خود در فضای مجازی ادامه دهند.

 به نظر می رسد استاندار لاکچری خوزستان اعتقادی به مصرف بیت المال در راه درست را ندارد و در گذشته نیز بارها با انجام امور غیر قابل انتظار، ثابت کرده که توانایی مدیریت بر این استان مظلوم و رنج کشیده را ندارد.
tl_sar نظر بینندگان
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
بنده خدا احتمالا دیر متوجه این مراسم شده بود و دوست داشت سریعتر برسه تو عکسها باشه و خبرش رو منتشر کنن با حضور استاندار سخت کوش
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار