tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛
بر اساس اخبار رسیده شورای عالی استاندارد ریاست غلامرضا شریعتی در آن سازمان را مصوب کرده و حکم وی توسط رئیس جمهور به امضا رسیده و  به زودی ابلاغ خواهد شد.

به نظر میرسد قطعی شدن این حکم در سفر اخیر اسحاق جهانگیری به اهواز رخ داده است .

از هوشنگ بازوند استاندار فعلی کرمانشاه بعنوان جانشین شریعتی نام برده شده است اما در محافل خبری شنیده شده ، برخی جریانات سیاسی بدنبال سرپرستی علی حسین حسین زاده می باشند.

غلامرضا شریعتی از سال ۱۳۹۵ در دولت یازدهم، پس از برکناری عبدالحسن مقتدایی از استانداری خوزستان و دوره کوتاه سرپرستی فرج‌الله خبیر، بعنوان استاندار خوزستان منصوب شده بود که در سالهای اخیر انتقادات زیادی از سوی مردم خوزستان در خصوص عملرد نامطوب فضای مدیریتی به ایشان مطرح بوده ولی در عین حال بارها در مقابل موج انتقادات مورد حمایت اسحاق جهانگیری قرار میگرفت .

با مطرح شدن نام غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در دادگاه اخلال در نظام ارزی و پولی کشور، ابهاماتی در خصوص حمایت وی از اسدبیگی و پشت‌پرده اعتراضات کارگران هفت‌تپه در شوش به وجود آمده است.

آنچه باعث بازتاب‌های گسترده این دادگاه شد، مطرح شدن نام استاندار خوزستان بود که در یکی از موارد مطرح شده در خصوص استاندار خوزستان، بازپرس اعلام داشت که در جریان تحقیقات آقای امید اسدبیگی عنوان داشته که مبالغی را برای مسافرت استاندار خوزستان و خانواده وی هزینه کرده است که این مطالب صورتجلسه و در پرونده موجود است.

اسد بیگی در جریان این دادگاه گفته است که غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان حامی وی بوده و به خوبی از او حمایت کرده است.

البته حمایت استاندار خوزستان از اسدبیگی در قالب حمایت از بخش خصوصی و تولیدکنندگان، مسئله‌ای نیست که چندان هم از نظرها پنهان بوده باشد.

https://www.farsnews.ir/khuzestan/news/13990231001126

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار