tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
در تاریخ ۳۰ بهمن ۹۹ غلامرضا شریعتی استاندارخوزستان بعداز گذشت ۵۶ ماه جای خود را قاسم سلیمانی دشتکی استاندارسابق ایلام و چهارمحال و بختیاری داد.

سلیمانی که یکی از اهدافش بکارگیری نیروهای وزارت کشور در بدنه استانداری خوزستان بود؛امروز با اعلام پایان کار پنج مدیرکل که از وزراتخانه دیگرمامورشده بودند، هفت انتصاب در ستاداستانداری به سرانجام رساند.

علی حسین حسین زاده که در پاییز ۹۵ از دانشگاه علمی -کاربردی خوزستان به معاونت سیاسی-اجتماعی استانداری رسیده بود جای خود را به جعفرمردانی معاونت سابق سیاسی -اجتماعی چهارمحال و بختیاری داد.

شهاب رزمی مدیرکل سیاسی -اجتماعی جای خود را به حبیب الله فضل الله پور داد که سابقه اجرایی در این مسئولیت را در پرونده دارد.

ابراهیم نوشادی که به تازگی مسئولیت شهرداری کلانشهراهواز را عهده دار شدند جای خود در مدیرکل امور شهری را به هدایت زارع زاده مدیرعامل خدمات طراحی شهرداری داد.

ناظم ثبوتی که در دوران تصدی شریعتی از آموزش و پرورش به فرمانداری دشت آزادگان و بعد از آن به مدیرکل سیاسی-اجتماعی و بازرسی استانداری خوزستان رسیده بود جای خود را به رضا نجاتی نیروی باسابقه استانداری خوزستان داد.

سعید رضوانی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان که در زمستان ۹۶ به مدیرکل روابط عمومی رسیده بود جای خود را به علیرضا کریمی مدیرروابط عمومی دوران سیدجعفرحجازی داد.

رضا نجاتی مدیرکل حوزه استاندار جایش را به علی خدری فرماندارسابق شهرستانهای گتوند،اندیکا و آغاجری داد.

امید بن عباس که از سوی غلامرضا شریعتی به سمت مدیرکل حوزه ریاست سازمان استاندارد کشور منصوب گردید جای خود را به شهاب صدیقی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان داد.

گفتنی است در روزهای آینده شاهد تغییرات گسترده در مدیران کل استان و فرمانداران خوزستان خواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار