tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۷
در این راستا داوطلبینی از خانواده صنعت و تولید مشتاق جهت خدمت در عرصه شورای شهر اهواز به منظور ارتقا و دستیابی به اهداف متعالی در شهر اهواز، شناسائی و ارزیابی شدند.

استان خوزستان به عنوان اولین مولد منابع نفتی، با داشتن منابع سرشار که در شرایط معمول دو/سوم آبهای جاری کشور را در خود جاری داشته است، بعنوان خواستگاه مهم در صنعت فولاد، به عنوان سرزمین جوان خیز و پر جمعیت، به عنوان پیشانی حمله دشمن بعثی عراق که منبع تخریب و آسیب به ساختها و زیرساختها قرار گرفته است. یکی از متظرف ترین ظرفیت های صنعتی و تولیدی کشور را دارا است.

اثرات مطلوب و نامطلوب صنعتی در محیط شهری استان خوزستان، نیاز متقابل مبادی صنعت و تولید با مبادی شهری که از مصادر اشتغال و تولیدند و وابستگی این ظرفیت عظیم به زیرساختهای شهری و مدیریت شهری، تکلیف صاحبان صنایع در همراهی با مدیریت شهری را کاملاً لازم و واجب می نماید.

در این راستا داوطلبینی از خانواده صنعت و تولید مشتاق جهت خدمت در عرصه شورای شهر اهواز به منظور ارتقا و دستیابی به اهداف متعالی در شهر اهواز، شناسائی و ارزیابی شدند.

متولیان صنایع خصوصی بر خود لازم دیدند تا با توجه به این رویکرد متقابل از حضور داوطلبینی که به نحوی مرتبط با خانواده و مبادی تولیدند حمایت کرده و جهت ایجاد تهییج اتحاد، شور و تحرک فراوان در راستای تعهد اجتماعی خود "ائتلاف همراهی صنعت و مدیریت شهری" را به عموم مردم بزرگوار اهواز اعلام و اعلان دارند.

نکته حائز اهمیت در این اقدام اجتماعی فارغ از نتیجه، همراهی متولیان و صاحبان صنایع در بخش خصوصی در این اقدام اجتماعی است که به فضل الهی، همراهی و وفاق عملی باعث انجام اقدام اجتماعی موثر در متن جامعه خواهد شد.

- شهرکهای صنعتی شماره 1، 2، 3، 4 اهواز و شهرک صنعتی 22 بهمن اهواز
- انجمن صنایع همگن پلیمری و شیمیایی خوزستان
- انجمن صنایع همگن سازندگان تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی خوزستان
- انجمن صنایع همگن فلزی خوزستان
- انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک خوزستان
- انجمن صنایع همگن کارخانجات تولیدی آرد خوزستان
- انجمن همگن خدمات فنی و مهندسی استان خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار