tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
استاندار خوزستان عنوان کرد:
استاندار خوزستان گفت: در رابطه با بخشی از مشکلاتی که الان وجود دارد باید بتوانیم آن ها را به بهترین شکل پشت سر بگذاریم و در عین حال از ظرفیت های دانشگاهی، رساله ها، اساتید و پایان نامه هایی که وجود دارد در جهت حل مشکلات کشور استفاده کنیم.

دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز (۹ دی ماه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خوزستان اظهار کرد: توسعه در دنیا، مبتنی بر دانش است، باید تولیدات مان را مبتنی بر دانش کنیم.

وی افزود: این موضوع در دستور کار کشور و دولت قرار دارد و طبیعتا در استان خوزستان نیز این مسیر دنبال می شود تا بتوانیم شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها را مورد حمایت قرار دهیم.

استاندار خوزستان گفت: به شرکت های مختلف توصیه می کنیم که از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها استفاده کنند.

خلیلیان بیان کرد: در قسمتی از این نمایشگاه مشاهده شد که فن بازار وجود دارد و شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها می توانند آن چیزی که از نظر دانش بنیان به آن دستیابی پیدا کرده را ارائه و بازاریابی کنند.

وی عنوان کرد: به نظر بنده این اقدام، خوب و یک نوآوری است تا ما بتوانیم ارتباط خوبی را در بین بخش صنعت، کشاورزی، فن بازار، استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان به وجود بیاوریم.

استاندار خوزستان گفت: در این مسیر هر نوع حمایتی که نیاز باشد، دولت خودش را موظف می داند که از فن بازار ها، استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان انجام دهد.

خلیلیان تصریح کرد: در این راستا، یک بخشنامه برای کلیه صنایع، فعالیت ها و شرکت ها ارسال کرده ایم تا از ظرفیت شرکت های دانش بنیان به بهترین شکل استفاده شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار