tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
در نخستین روز نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز 1400
در نخستین روز نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز 1400 ، استاندار خوزستان به همراه مدیران شرکت های نفتی در استان از غرفه های نمایشگاه در سالن کارون بازدید و با مدیران و نمایندگان شرکت های سازنده تجهیزات صنعت نفت گفت وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این نمایشگاه روز یکشنبه (17 بهمن ماه ) همزمان با ششمین روز ایام مبارک دهه فجر با حضور 215 شرکت و سازنده داخلی در محل دائمی نمایشگاه های استان خوزستان در اهواز برگزار شده است.

در بازدید استاندار خوزستان و همراهان از نمایشگاه که با همکاری شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت مهندسی و توسعه نفت برگزار و تا بیستم بهمن ماه دائر است، دکتر صادق خلیلیان از نزدیک در جریان توانمندی ها و ظرفیت های سازندگان، صنعتگران و شرکت های دانش بنیان داخلی قرار گرفت.

در این بازدید که علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و کارشناسان شرکت مهندسی و توسعه نفت حضور داشتند مدیرعامل و نمایندگان شرکت های حاضر در نمایشگاه درباره تولیدات و آخرین دستاوردهای ساخت توضیح دادند.

قرار است دکتر گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در طی روزهای کاری نمایشگاه در نشست مستمر با مدیران و نمایندگان شرکت های بخش خصوصی زمینه های هم افزایی فیمابین را بررسی تا با توجه به سیاست های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در جهت تامین نیازها نهایت همکاری و تعامل میان این شرکت و سازندگان داخلی به عمل آید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار