tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
علی مهدی پور؛ مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در دیدار با مدیرعامل مخابرات منطقه استان بر لزوم اتصال و توسعه شبکه فیبر نوری در شهرکها و نواحی صنعتی تاکید کرد .
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان''علی مهدی پور''با اشاره بر اینکه گسترش فیبر نوری تاثیر بسزایی در ارتقای کیفیت و سرعت ارتباطی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی دارد گفت: زیر ساختهای ارتباطی در حال توسعه هستند و اجرای شبکه فیبر نوری در شهرکها و نواحی صنعتی زمینه گسترش و استفاده از این زیر ساخت را در بخش تولید و صنعت فراهم می‌کند.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در ادامه بیان داشت ؛توجه به زیرساخت‌های مخابراتی شهرکها و نواحی صنعتی موجب رشد و توسعه روز افزون صنعت خواهد شد . وجود شبکه ارتباطی کارامد و بدون عیب باعث سهولت در کسب و کار صنایع و ورود آنها به بازارهای داخلی و خارجی و بازاریابی مجازی و اینترنتی خواهد شد .

وی افزود؛ اتصال و ارائه خدمات شبکه فیبر نوری به شهرک ها و نواحی صنعتی امیدیه، سوسنگرد، هفتکل ، گتوند ، رامهرمز ، شاوور و دزفول ۳ و ۴ نیازمند برنامه ریزی و اهتمام ویژه میباشد .
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛در این جلسه بر ارائه خدمات مخابراتی بهتر به شهرک‌های صنعتی شماره ۱ ، ۲ ، ۳ و ۴ اهواز تاکید و خواستار بازنگری و برطرف نمودن مشکلات مخابراتی شهرک های مذکور شد .
در این جلسه فلاح زاده ؛ مدیرعامل مخابرات منطقه خوزستان ؛ با اشاره بر اینکه توسعه و ارتقای شبکه فیبر نوری در شهرکها و نواحی صنعتی استان در دستور کار این مجموعه است گفت : هدف از ارتقاء ، بهینه سازی و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، پایداری ارتباطات و ارائه خدمات نوین ارتباطی به تولیدکنندگان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار