tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۴۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸
مسعود اسدی/ رئیس انجمن صنفی کشاورزی خوزستان؛
رئیس انجمن صنفی کشاورزی خوزستان، تغییر محل کار زنان شاغل در جهاد کشاورزی استان و انتقال آنها به محل سکونت خود را خواستار شد
به گزارش هماخوزستان؛ در پی سانحه تصادف چهار کارمند جهاد کشاورزی آبادان، رئیس نظام صنفی کشاورزی خوزستان نامه ای خطاب به محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی نوشته است.
مسعود اسدی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: دیروز حادثه تاسف آوری اتفاق افتاد که طی آن چهار نفر از بانوان کارمند تازه استخدام شده جهاد کشاورزی آبادان که با خودرو از اهواز به این شهر می رفتند دچار سانحه تصادف شده و بشدت مصدوم شدند.
وی با اشاره به مکاتبه با وزیر جهاد کشاورزی در پی این سانحه افزود: این مساله به هیچ وجه قابل توجیه نیست که محل کار بیشتر بانوان تازه استخدام شده صدها کیلومتر دورتر از محل سکونت آنها باشد و برای کار روزانه از اهواز به شهرهای آبادان و یا ایذه بروند و بخش زیادی از حقوق اندک خود را صرف ایاب و ذهاب کنند.
به گفته وی اگرچه در این حادثه تلفات جانی نداشتیم اما اگر این اتفاقات منجر به فوت شود غیرقابل جبران خواهد بود.
رئیس نظام صنفی کشاورزی خوزستان تاکید کرد: با توجه به اینکه تعیین محل اشتغال این افراد خارج از اختیارات استان و در حیطه اختیار وزارتخانه است در این نامه از وزیر درخواست شده که نسبت به تغییر محل اشتغال و انتقال آنها به محل سکونت اقدام کند.
وی خواسته جدی نظام صنفی کشاورزی خوزستان را رسیدگی به این مشکل عنوان کرد و افزود: جهاد کشاورزی استان موافق تغییر محل اشتغال این افراد است اما اختیار این کار را ندارد.
اسدی با بیان اینکه حدود 500 نفر زن و مرد به تازگی در جهاد کشاورزی استان مشغول به کار شده اند اظهار کرد: بیش از 100 نفر از افراد استخدام شده به دلیل مغایر بودن محل اشتغال و محل سکونت از استخدام انصراف داده اند این در حالی است که مسیر طولانی را برای استخدام طی کرده بودند.
وی با ابراز همدردی عمیق نسبت به مادرانی که برای معیشت ، کودکان خود را رها می کنند گفت: مشکل اشتغال در شهرهایی به غیر از محل سکونت برای کارمندان مرد جهادکشاورزی نیز وجود دارد اما اولویت و خواهش ما حل شدن مساله بانوان کارمند و جابه جایی آنهاست.
tl_sar نظر بینندگان
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
0
0
خوب سهمیه استخدامی یک شهر دیگر را گرفتند یعنی چی / خوب شهرستانها پس چکار کنند
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
0
0
با سلام
ای کاش مسئولین درک کنند که این شیوه تقسیم بندی بسیار غلط بوده که ناظرین را بعد از هشت سال از شهر خودشون آواره کردن و به شهر های دور فرستادن. الان در این تصادف به لطف خدا تلفات جانی نیوده اما فردا که زمستون چی؟ بچه ها هرروز صبح ساعت ۵ از خانه حرکت کنند که ساعت ۷صبح امضا کنند .
از وزیر کشاورزی خواهش می کنم در تقسیم بندی مهندسین خوزستان بچه ها را به شهر خودشون بر گردونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار