به گزارش هماخوزستان ؛ مسعود اسدی باصدور بیانیه ای از مردم استان خوزستان برای حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفندماه دعوت به عمل آورد.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

مردم شریف خوزستان

با اعلام نظر شورای محترم نگهبان، آخرین امیدها برای اینکه توفیق یابم امکان خدمتگزاری و نوکری شما مردان و زنان باغیرت و متعصب خوزستان خصوصا شیرمردان و شیرزنان اهواز، باوی، حمیدیه و کارون و خیل عظیم کشاورزان زحمتکش و پرتلاش که با چشمان نگران و امیدوار انتظار داشتند که فرزند و برادرشان را برای دفاع از حقوق از دست رفته خود به میدان آورند را داشته باشم بر باد رفت.

در اینجا با شما پیمان می بندم تا آخرین لحظه زندگی و تا آخرین نفس در هر جایگاه و مقامی ولو یک شهروند ساده خوزستانی از عزت، جایگاه و منافع مردم خوزستان پاسداری و حراست نمایم.

اینجانب هر چند این ردصلاحیت را عادلانه نمی دانم و قویا درخواست تحویل و انتشار اسناد ردصلاحیت خود توسط شورای محترم نگهبان هستم ولی از آنجا که التزام به قانون را بر خود واجب می دانم به این رای و نظر تمکین می نمایم و در اجرای اوامر و فرمایشات مقام معظم رهبری، همگان را به حضور پرشور و حماسی در پای صندوق های رای دعوت می کنم و اطمینان دارم برادران و خواهران فهیم و ارزشمندم با اتحاد و همدلی در ۷ اسفند حماسه ای پرشکوه را رقم خواهند زد.