tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
کاندیدای برگزیده و سرلیست اصلاح طلبان خوزستان گفت: در صورتی که از سوی مردم بعنوان نماینده برگزیده شوم خود را به امانتداری رای مردم متعهد می دانم.



دکتر همایون یوسفی در اجتماع مردمی واقع در حسینیه ی امام موسی کاظم (ع) عنوان کرد: به عنوان کسی که نسبت به مشکلات مردم شهر و استانم خوب درک و شناخت پیدا کرده ام خودم را وامدار مردم می دانم، مردم خوزستان در مظلومیت به سر می برند. خوزستان بیشترین استان درآمدزای کشور است ولی متأسفانه به لحاظ اقتصادی در وضعیت مناسبی نیست و این مسئله نیاز به پیگیری و مطالبه دارد. وی با بیان اینکه فاصله ی بین ثروتمند بودن و فقیر بودن مردم خوزستان یک نوع تضاد عجیب است هشدار داد: ظرف بیست تا سی سال خوزستان به جایگاهی رسیده که شاخصه های توسعه ی آن زیرخط فقر را نشان می دهد وضعیت فقر بی داد می کند پس باید دست بکار شد و در چارچوب مصالح ملی رفع این مسائل را مطالبه کرد. او در ادامه گفت: نمی شود کشور نسبت به استانی که مردمش وطن پرست هستند و به سراسر کشور خدمات می دهند بی تفاوت باشد، باید حق بچه ای را که در مناطق عشایری دچار ضعف تغذیه می شود مطالبه کرد بنابراین نمایندگان خوزستان باید زبان گویای مردم باشد. وی اضافه کرد: باید نیت نمایندگان خوزستان مطالبه ی مردم استان باشد الان نمایندگان ملی تبدیل به نمایندگان منطقه ای شده اند که این مسئله آفت است. مسیر حرکت سیاسی دولت جناب روحانی اعتدال است و این مشی اعتدال گزینه ای هوشمندانه برای احقاق حقوق مردم است. اگر مشی اعتدال نبود دنیا هرگز بر سر میز مذاکره با ایران نمی نشست بنابراین مشی اعتدال مشکلات ما را با دنیا حل کرد پس به نظر می رسد حل مسائل داخلی و خارجی باید در این مسیر ادامه یابد و ضرورت دارد مجلس دهم یک مجلس اعتدال باشد. وی گفت: خوزستان هم نیازمند اعتدال است مطالبات مردم خوزستان در حوزه های سیاسی و فرهنگی باید در چارچوب اعتدال مطالبه شود. باید در جهت گسترش فضای سیاسی و جامعه ی چند صدایی حرکت کنیم. اگر این امر میسر نشود تعالی پایدار به وجود نمی آید. برادران جبهه ی اصلاحات با حمایت هایشان از اینجانب را شرمنده ی خود کردند و وظیفه ی من را سنگین ترکرده اند و همین گونه برادران عرب جبهه ی اصلاحات هم بارشان سنگین شده است. اگر توفیق خدمت یافتیم باید پاسدار این اعتماد مردم باشیم و امیدواریم امانت دار این بار سنگین باشیم و توسعه ی بیشتر را در فضای سیاسی فراهم کنیم.

شایان ذکر است: مهمان این نشست مهندس مسعود اسدی یکی از کاندیدهای جبهه ی اصلاحات بود که به همراه اعضای ستاد خود در ستاد دکتر همایون یوسفی حضور یافت. وبا ایراد سخنرانی حمایت قاطع خود و همراهانش از کاندیدای برگزیده جبهه اصلاحات اعلام کرد. دکتر همایون یوسفی همچنین در سخنانی از نقش مهندس مسعود اسدی در همراهی و همدلی و گرم کردن تنور انتخابات قدرشناسی کرد و بر نقش و سوابق مدیریتی و سیاسی درخشان ایشان تأکید کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار