tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
/45 سال با هم برای ایران مقتدر/
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب جمهوری اسلامی ایران به وسیله اسلحه و زور به خارج از کشور صادر نشده است، گفت: فرهنگ انقلاب که بر اساس فتوت الهی قرار داده شده است به صورت طبیعی به ملت های دیگر رسیده است و ملت های دیگر نیز شمیم انقلاب را دریافته اند و خودشان بر علیه دستگاه های جبار کشورهایشان قیام کردند.

آیت الله محسن حیدری اظهارکرد: یقینا بزرگترین یوم الله انقلاب ما ۲۲ بهمن سال ۵۷ است؛ مقصود از یوم الله نیز روزی است که اراده الهی از آستین ملت مظلوم و خداجو بیرون آمد و دستگاه طاغوتی و جریان باطل را براندازی کرد. در آن روز بر رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی در ایران به رهبری امام امت خط بطلان کشیده شد.

 وی ادامه داد: در واقع پیروزی ملت ایران در ۲۲ بهمن سال ۵۷ برآیند تمام مجاهدت ها و تلاش هایی است که ملت ایران در دو سه قرن اخیر بر علیه استکبار و استبداد به کار برد و در نهایت در ۲۲ بهمن ۵۷ دست استکبار قطع شد و این انقلاب بر اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه اسلامیت و جمهوریت تداوم پیدا کرد. این انقلاب به وسیله اسلحه و زور به خارج از کشور صادر نشده و فرهنگ انقلاب که بر اساس فتوت الهی قرار داده شده است به صورت طبیعی به ملت های دیگر رسیده است و ملت های دیگر نیز شمیم انقلاب را دریافته اند و خودشان بر علیه دستگاه های جبار کشورهایشان قیام کردند.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اثر این انقلاب به ویژه در کشورهای عراق، یمن، سوریه و لبنان بسیار محسوس است و اکنون تمام کشورها، محور مقاومت را در مقابل استکبار جهانی و صهیونیست بر عهده گرفته اند و با محوریت ایران، این جبهه اسلامی قوی و مستحکم در برابر استکبار جهانی ایستاده است و هر روز به پیروزی جدیدی دست پیدا می کند و دشمن هر روز به شکست مفتضحانه تری مبتلا می شود.

وی بیان کرد: تحولات و تغییراتی که در زندگی مردم ایران نیز به واسطه انقلاب ایجاد شده، آنقدر زیاد است که در این مصاحبه و صدها مصاحبه دیگر نمی گنجد و از مصادیق است؛ وظیفه ما این است که این روز را تبریک و یادآوری کنیم و نعمت های بزرگ و متعدد را بشماریم و شکر این نعمت ها را به جا بیاوریم تا خداوند بر آن ها افزون کند.

 

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار