tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
با دستور رئیس دانشگاه هماهنگی لازم جهت انتقال وی به بیمارستان رازی جهت بستری شدن و پیگیری روند درمانی وی انجام می شود.
 
 

هما خوزستان:سه شنبه 22 تیرماه 1395 دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به همراه دکتر حسین برزگر معاون غذا و دارو،  دکتر ساسان موگهی معاون فرهنگی و دانشجویی و مجتبی اورکی مدیر روابط عمومی دانشگاه با حضور در منزل شیخ جواد زبیدی از این جانباز مدافع حرم که اخیرا" در سوریه به افتخار جانبازی نائل شده است عیادت نمودند.

دکتر ساسان موگهی پس از معاینه کامل این جانباز سرافراز در خصوص وضعیت بالینی وی گفت: ایشان دچار تب بالا و عفونتی در بدن هستند که با توجه به اینکه درمان با تب برها و آنتی بیوتیک های خانگی جواب نداده است می بایست جهت ادامه درمان هر چه سریعتر در بیمارستان بستری شوند.

این متخصص عفونی و عضو هیئت علمی دانشگاه ادامه داد: با بستری شدن در بیمارستان، درمان را با آنتی بیوتیک های وسیع الطیف آغاز می کنیم و همچنین به کمک روش های تشخیصی و سونوگرافی تلاش می کنیم علت اصلی عفونت را ردیابی و تعیین کنیم.

موگهی اظهار داشت: هم اکنون با دستور رئیس دانشگاه هماهنگی لازم جهت انتقال وی به بیمارستان رازی جهت بستری شدن و پیگیری روند درمانی وی انجام می شود.

گفتنی است شیخ جواد زبیدی از روحانیون مجاهد و با اخلاص اهوازی است که بر اثر اصابت ترکش از ناحیه پای راست در نبرد با تکفیری ها در سوریه دچار شکستگی استخوان در چندین محل از پای راست شده است و دو مرتبه در بیمارستان بقیه الله تهران مورد عمل جراحی قرار گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار