هماخوزستان :جاده دسترسی به سد مخزنی جره رامهرمز، با نصب گاردریل، خط کشی و علائم راهنمایی ایمن سازی شد.

 معاون فنی و مهندسی شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی افزود: این واحد به منظور بالا بردن ایمنی کانال ها و شبکه ها، عملیات فنس کشی در نقاط حادثه خیز و نصب تابلوهای هشدار دهنده روی این مکان ها را در دست اقدام دارد که تا پایان سال 95 به پایان خواهد رسید.

"کامران کرمی" ادامه داد: از ابتدای سال 95 این واحد با همکاری واحد ایمنی و بهداشت شرکت جهت جلوگیری از حوادث، اقداماتی صورت داد تا از بروز حوادث جلوگیری کند.

وی اضافه کرد: از اقدامات ایمن سازی می توان به عملیات نصب گاردریل روی جاده سرویس بدنه و جاده دسترسی به ساختمان بهره برداری سد مخزنی جره به طول 1900 متر، جاده های دسترسی به سد شهدای رامهرمز به طول 1700 و نیز روی پل ها و ابنیه های فنی در مسیر جاده دسترسی از روستاهای رودزرد تا سد مخزنی جره به طول 600 متر اشاره کرد.

کرمی ادامه داد: پس از  پایان کار نصب گاردریل اقدام به شروع عملیات خط کشی در مسیر جاده های داخلی و جاده دسترسی سد جره از روستای رودزرد نمودیم که این عملیات مجموعاً به طول  30 هزار متر به پایان رسید.

معاون فنی و مهندسی شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی در پایان اظهار امیدواری کرد که کار ایمن سازی  راه ها تا دستیابی به ایمنی کامل آنها در مسیر دسترسی به سد ها و شبکه ها ادامه یابد.

منبع:روابط عمومی شرکت بهره‌برداری از سد و نیروگاه و شبکه‌های آبیاری زهره و جراحی