tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۹
کهوازی رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی گفت: از ابتدای سال 1401 سازو کار وشیوه نامه های سرمایه گذاری در شهرداری اهواز پس از ده سال تغییر کرده است و بر اساس قانون درآمد پایدار شهرداریها اعمال می شود.

کهوازی رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ سازو کار وشیوه نامه های سرمایه گذاری در شهرداری اهواز پس از ده سال تغییر کرده است و بر اساس قانون درآمد پایدار شهرداریها اعمال می شود.
وی همچنین افزود: از رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر انتظار میرود با جدیت و اهتمام پیگیر،روند پروژه های سرمایه گذاری در شهر اهواز باشد و در صورتی در سال گذشته ایشان به هردلیل حتی یکبارهم در سازمان حاضر نشده اند.
رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی در ادامه تصریح کرد: ازنیمه های سال گذشته از سازمان سرمایه گذاری در هیچ جلسه ای ،از جلسات کمیسیون سرمایه گذاری شورا دعوت بعمل نیامده است که همین امر اختلال در روند جذب سرمایه ایجاد کرده است.
وی ادامه داد : در صورتی براساس نامه ریاست محترم شورای شهر هرگونه فراخوان ، قرارداد در خصوص سرمایه گذاری و مشارکت اشخاص حقوقی و حقیقی قبل از طرح در هِئیت عالی سرمایه گذاری می بایست در کمیسیون اقتصادی ،سرمایه گذاری مطرح شود در غیر اینصورت فاقد وجاهت قانونی است .
رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی با بیان اینکه شیوه نامه ها و سازو کار سرمایه گذاری دارای پیچیدگی خاصی هستند گفت:مباحث جذب سرمایه و فراخوان پروژه ها نیازمند کسب تخصص و کارشناسی فنی است ما تلاش کردیم در یکسال گذشته ، اطلاعات فنی ، تخصصی و کارشناسی را به اعضای کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر انتقال و آموزش دهیم که برای آموزش این عزیزان ،نیز زمان زیادی از ما گرفته شده تا اعضای کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر به مباحث و شیوه نامه ها تسلط پیدا کنند.

وی همچنین افزود: در حوزه انتشار اوراق سرمایه گذاری همانند دیگر کلانشهرها ، با ۴مرتبه در صحن علنی شورای وارد بحث و تبادل نظر شده ایم که در نهایت نیز با نظر مخالف اعضا مواجه شدیم و همین امر باعث پیچیده تر شدن روند سرمایه گذاری در شهر اهواز خواهد شد.ایجاد جلسات منظم ،برگزاری جسات هدفمند با سرمایه گذاری با نیت جذب آنان ،رفع موانع سرمایه گذاری و ایجاد مشوق های خاص با هدف جذب سرمایه گذارمیتواند گره گور سرمایه گذاری در شهر اهواز باز کند که این نیازمند همکاری و مساعدت شورای است .

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار