tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان: تاکنون در حدود یکهزار و ۲۹۴ طرح اشتغالزا با تسهیلاتی بالغ بر ۸۴۴ میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان و با اشتغالزایی در حدود هشت هزار و ۶۶۸ نفر در کارگروه اشتغال استان خوزستان تصویب شده است.
خوزیان:

در دومین جلسه شورای اشتغال استان در سال ۹۷ که امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۷ در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد سیدنور محمد‌پور گفت: سال ۹۶ در حوزه مشاغل خانگی در حدود ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا به استان خوزستان اختصاص داده شد که از این میزان تاکنون ۲۲ میلیارد تومان به بانکهای استان ابلاغ شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در ادامه تعداد افراد معرفی شده به بانکهای استان برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی را بیش از سه هزار و ۳۰۰ نفر با رقمی معادل ۲۵ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: میزان پرداختی طرح مشاغل خانگی تاکنون در حدود ۳/۷ میلیارد تومان برای حدود ۴۶۰ نفر بوده است.

وی عنوان کرد: تاکنون در حدود یکهزار و ۲۹۴ طرح اشتغالزا با تسهیلاتی بالغ بر ۸۴۴ میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان و با اشتغالزایی در حدود هشت هزار و ۶۶۸ نفر در کارگروه اشتغال استان خوزستان تصویب شده است.

محمد‌پور تصریح کرد: از این تعداد طرح تصویب شده در حدود ۸۵۸ طرح با تسهیلاتی بالغ بر ۳۵۴ میلیارد و ۴۷ میلیون تومان و میزان اشتغال آفرینی هشت ‌هزار و ۶۶۸ نفر در حوزه اشتغال روستایی و در حدود ۴۳۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۹۰ میلیارد و ۳۲۹ میلیون تومان و اشتغالزایی برابر با چهار هزار و ۶۰۰ نفر به حوزه اشتغال فراگیر تعلق دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در مورد وضعیت مصوبات کمیته‌های کارگروه اشتغال استان در سامانه کارا گفت: تعداد مصوبات کمیته ها در سامانه کارا ۱۲۹۴ طرح بوده که از این تعداد ۱۱۹۳ طرح مورد اعمال نظر شده و تعداد طرحهای ارسالی به بانکها نیز ۶۶۳ طرح بوده است.

وی در پایان تعداد طرحهای برگشتی از بانکها را براساس سامانه کارا ۱۹۲ طرح و تعداد طرحهای موجود در کارگروه ملی را سه طرح دانست و اظهار کرد: تعداد طرحهای موجود در کارتابل بانکها ۴۷۱ طرح، تعداد طرحهای موجود در کارتابل کارگروه استان۲۵۲ طرح و همچنین تعداد طرحهای بازگشتی به کارتابل کارگروه شهرستانها ۱۲۱ طرح، طرحهای بازگشتی به کارتابل دستگاه اجرایی ۱۲۷ طرح و طرحهای بازگشتی به متقاضیان جهت ویرایش ۲۹۱ طرح است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار