tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۳۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
رئیس‌جمهور با قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست برداشت مبلغ یک‌میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، دستورات لازم را برای تأمین نیازهای ضروری در این عرصه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئیس دفتر رئیس جمهور در نامه‌ای به محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پی‌نوشت رئیس جمهور به نامه دفتر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را به وی ابلاغ کرد.

روحانی پی‌نوشت کرده است که" نیازهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این منبع تأمین و حتی‌الامکان از تولیدات داخلی و با استفاده از شرکتهای دانش‌بنیان اقدام شود. همچنین کمک‌های لازم به صندوق بیمه بیکاری ظرف هفته آینده انجام و جزئیات طرح در ستاد اقتصادی دولت مطرح شود".


tl_sar نظر بینندگان
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
سید محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
0
0
باسلام.ضمن خسته نباشی به تمامی کسانیکه درخط مقدم مبارزه با این ویروس (کرونا)بویژه جامعه عزیز بهداشت ودرمان .وصبوری هموطنان واقعا نمونه ام.خواهشمندم.با شناسایی اولویتها دراین مقطع زمانی (کوتاه مدت)و سپس آسیب شناسی آکادمیک با استفاده از خبرگان واقعی وکارنامه دار.تخصیص هدفمند با واخواهی واقعی با ذکر کلیه نکات ضروری.اجتناب از کلی گویی .رصد تمامی اهداف وهزینه ها در قالب یک برنامه زمانبندی با تعیین واحدهای طرح وبرنامه واجرایی واستفاده از خدمات جامعه مشاوران مرتبط .هدف گذاری .با شناخت زیر ساختها وتوانایهای عموما بومی یا لااقل استفاده از خدمات سایر دول تحت استانداردهای بومی ویا حداقل الگوهای پیشرفته وپذیرفته دنیا.اجتناب از آزمایش وخطا در سپردن وتخصیص بودجه به دپارتمانهای ناشناخته .مگر در قالب تبعیت از چارچوب های تعیین شده .امانتداری این سرمایه ملی .وسباس از تمامی عزیزان وفرزاتگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار