tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۵
دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه گفت: با برگزاری جلسات متعدد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، از تعطیلی ۹ واحد تولیدی پرورش مرغ در حمیدیه جلوگیری شد.

رضا علی‌نسب گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و همچنین بخشنامه و دستورالعمل‌های صادره از سوی رئیس قوه قضاییه و دادستانی کل کشور در خصوص پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی نیمه فعال راکد و غیرفعال، و هم چنین با توجه به اهمیت بازگرداندن این واحدها به چرخه تولید، جلسات متعددی با حضور دستگاه‌های متولی در کارگروه ویژه حمایت از تولید این شهرستان برگزار شد که حاصل آن جلوگیری از تعطیلی ۹ واحد تولیدی بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت اهمیت تسهیل در امر اشتغال و رفع موانع تولید، افزود: عمده مشکلات مرغداران متقاضی حمایت، عدم تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز واحدهای تولیدی بود که با پیگیری‌های صورت گرفته، شرکت پشتیبانی امور دام استان، این نهاده‌های دامی را با نرخ دولتی در اختیار تولیدکنندگان قرار داد.

علی‌نسب گفت: با حمایت‌های صورت گرفته و بازگشت این واحدهای تولیدی به چرخه تولید، جوجه‌ریزی به میزان ۱۹۴ هزار جوجه انجام و ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد شد.

دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه از معاون بهبود تولیدات دامی و معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان، و جمعی از مدیران شهرستانی که در راستای تامین نهاده‌های خوراک دامی از قبیل ذرت و سویای مرغداران شهرستان حمیدیه و سهولت در ارائه تضمینات آنان، همکاری داشتند قدردانی و اظهار امیدواری کرد که در آبان‌ماه امسال شاهد افزایش تولید و عرضه متناسب مرغ در سطح استان خوزستان خواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار