tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۱
فاضل خمیسی
وزیر آموزش و پرورش امروز صبح جمعه (۱۴۰۲/۱۱/۲۰) به همراه هیأت مربوطه وارد فرودگاه اهواز شد و مورد استقبال مسوولان استان قرار گرفت...
اصلاً کاری به ضرورت و هدف و هزینه های مرتبط با این ماموریت ندارم، که خود جای «اماهای» بسیاری است.
اما میتوان گفت ؛ آموزش و پرورش خوزستان با آن رتبه های شرم آور و وضعیت فلاکت بار کیفیت آموزشی و حتی سخت افزاری در یک مورد «سرآمد» است و آنهم استفاده از لشکر دانش آموزان برای استقبال از مسوولان در هر رده می‌باشد !!
نگارنده شاهد این رویه ی غلط از استقبال بوده که دانش آموزان گُل به دست منتظر بودند که فلان مسوول از طاق نصرتی که به دستور مدیر مدرسه یا معاون درست شده ، عبور کند، در این انتظار چه بسا بیشمار دانش آموزان دختری که از فرط خستگی بی حال شده و حتی بر زمین افتادند.
این رسم غلط استفاده از کودکان و بخصوص دختر در استقبال از مسوولان بدلیل آسیب های تربیتی و حتی اجتماعی سالیان سال است که در کشورهای توسعه یافته کنار گذاشته شده اما برنامه ریزان اینجا! گویا هنوز به «لوبیای سحر آمیز» باور دارند !
اینکه در صبح زود جمعه و شاید قبل از اذان، دانش آموزان را جهت اهدای گُل و خیرمقدم گویی به فرودگاه برده و آنها را برای تشریف فرمایی مقام عالی وزارت اینگونه به زحمت و کلافه بیاندازیم نشان میدهد «ما» در الفبای برنامه ریزی و رفتار اجتماعی لنگ میزنیم...
ظریفی میگفت :
در فرودگاه بِرن سوئیس ۵۰ ساعت با شکل و شمایل های مختلف نصب هستند که حتی در ثانیه با هم اختلاف ندارند.
اماچهار ساعت نصب شده در «میدان ساعت» اهواز هر کدام ساعتی از روز را نشان میدهند و هیچوقت نشده حتی برای یکروز از نظر «ساعت» با هم منطبق باشند، دقیقه و ثانیه پیشکش!!
برسیم به استقبال بعدی...
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار