tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز:
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از اسکان حدود یک هزار و ۵۰۰ خانوار در کمپ‌های نوروزی این شهر خبر داد.

علی شمس اظهار کرد: ستاد اسکان شهرداری اهواز ۲۸ اسفندماه آغاز به کار کرد و امکانات مورد نیاز برای اسکان مهمانان نوروزی در پارک لاله و نمایشگاه بین المللی اهواز تامین شد.

وی افزود: در روز ۲۸ اسفند ۶۰ خانوار، ۲۹ اسفند ۸۰ خانوار، یکم فروردین ۲۲۰ خانوار، دوم فروردین ۴۵۰ خانوار و سوم فروردین نیز ۶۶۰ خانوار در این مکان‌ها اسکان یافته‌ و هر خانوار ۲۴ تا ۴۸ ساعت در این محل‌ها مستقر بوده‌اند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز مساعد بودن شرایط آب و هوایی خوزستان را مهمترین عامل برای سفر به این استان دانست و گفت: به منظور ایجاد شور و نشاط بین مسافران، برگزاری تورهای گردشگری و جشنواره‌های فرهنگی در محل کمپ‌های نوروزی نیز در حال انجام است.

وی بیان کرد: در این کمپ ها امکانات مورد نیاز از جمله سرویس بهداشتی، حمام، پارکینگ و استقرار نیروهای اورژانس، هلال احمر و نیروی انتظامی جهت تامین امنیت مسافران نیز پیش بینی شده است. همچنین کمپ قایقرانی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز در راستای ایمنی تفریحات آبی در ساحل رودخانه کارون واقع در پارک لاله مستقر شده است.

شمس گفت: پیش‌بینی می‌شود بعد از پایان بارندگی‌های پیش رو، پیک دوم سفرها آغاز شود و مسافران بیشتری در استان خوزستان حضور پیدا کنند که پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.

 

منبع: ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار