tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲
عضو شورای شهرستان اهواز
بارندگی های اخیر در اهواز عملکرد دهیاران وشوراها با شورای شهر ‌وشهرداری اهواز رابصورت شفاف آشکار کرد .

مهندس نادرزرگانی عضوشورای بخش غیزانیه ‌وعضو شورای اسلامی شهرستان اهواز با بیان این مطلب افزود : سال گذشته اعتبارات آلایندگی با ١٠ سال دیرکرد به دهیاریهای و شهرداری اهواز تخصیص پیدا کرد

زرگانی افزود: در بخش روستایی ازطریق شورا و دهیارها کارهای خوبی در زمینه عمرانی ،بهسازی معابر ،جوی وجدول احداث شبکه آب فاضلاب و احداث سیل بندهای رودخانه ها و رودهای فصلی( که هرسال اهالی روستاها رادر کمترین باران تهدید می‌کند) انجام شد. به طوری که امسال با این بارندگی های اخیر هیچ نگرانی در بخش روستایی نداشتیم .

عضو شورای اسلامی شهرستان اهواز بیان داشت : اما در حوزه شهری با اینکه بیشترین اعتبارات در این چند سال حق شهرداری اهواز شده اما بی‌توجهی زیاد از طرف خدمات شهری درسطح شهر شده است با اینکه بیش از ۵۰٪؜ از شبکه فاضلاب اهواز انجام شده است .

زرگانی یادآور شد : شهرداری که مسؤلیت دفع آبهای سطحی بعهده ان بوده امروز شاهد آبگرفتگی در بیشترین نقاط اهواز هستیم واین نشان دهنده بی توجهی و بی کفایتی مدیریت شهری در اهواز است.

زرگانی افزود افرادی با حمایت از شهردار ناکار آمد و دخالت در تصمیمات شورای شهر اهواز مانع ایفای رسالت شورا شده اند. توصیه میکنم اجازه دهید آنها فردی بومی ودلسوز شهر خودشان انتخاب کنند.

وی ادامه داد: فرق بین بومی بودن وغیر بومی در مدیریت دهیاران روستاها باشهردار فعلی مقایسه شود که بیش از این شاهد عقب ماندگی شهرمان نباشیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار