tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۵
نشست مشترک رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با خیرین ورزشی به منظور ایجاد زیرساخت‌های مناسب جهت تسهیل فعالیت‌های بدنی میان عموم مردم برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی،‌ نشست مشترک رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با خیرین ورزشی به منظور ایجاد زیرساخت‌های مناسب جهت تسهیل انجام فعالیت‌های بدنی در سطح جامعه صبح امروز(یکشنبه) این نشست با حضور علی خلیلی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، نعمت بنی‌آدم رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز تهران و جمعی از خیرین شناخته‌شده برگزار شد.

خلیلی در این دیدار ضمن تاکید بر برگزاری جلسات منظم با خیرین اظهار داشت:‌ ایجاد زیرساخت های لازم برای ترغیب آحاد جامعه به فعالیت بدنی جهت بالا بردن کیفیت زندگی مردم با انجام ورزش و فعالیت بدنی روزانه به صورت مستمر از اهداف اصلی برگزاری این جلسات و تشکیل یک موسسه مردم‌نهاد و خیریه است.

وی افزود: تنها منابع دولتی نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای حرکتی مردم باشد و وجود خیرین می تواند بخش قابل ملاحظه ای از کار را پوشش دهد.

گفتنی است طی دو هفته آینده اساس نامه فعالیت خیرین ورزشی به رشته تحریر در خواهد آمد و طی نشستی به امضای طرفین خواهد رسید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار