tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
کیامرث حاجی زاده بر ارتباط بی واسطه مردم با مسئولین به منظور تسریع در حل مشکلات تأکید کرد و گفت :این هفته نیز علی ترکاشوند مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان با جمعی از شهروندان دیدار نمود.
مدیر مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد): بر ارتباط بی واسطه مردم با مسئولین به منظور تسریع در حل مشکلات تأکید داریم.

مدیر مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) با بیان اینکه حل مشکلات  مردم  از وظایف ذاتی این مرکز می باشد گفت : مرکز سامد توانسته در سال گذشته  علاوه بر برگزاری ملاقات های بی واسطه مردم با مسئولین دستگاه های استان بسیاری از درخواست و مشکلات مردمی را پیگیری و به نحو مطلوب حل نماید.

کیامرث حاجی زاده بر ارتباط بی واسطه مردم با مسئولین به منظور تسریع در حل مشکلات تأکید کرد و گفت :این هفته نیز علی ترکاشوند مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان  با جمعی از شهروندان دیدار نمود.

در این ملاقات های چهره به چهره مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی استان خوزستان با مثبت قلمداد نمودن برنامه دیدارها اظهار داشت :  برگزاری ملاقات ها بسیار خوب است و امکان روبرو شدن  بدون واسطه  مردم با مسئولین را تسهیل می کند و سعی می کنیم در این ملاقات ها شرکت نماییم  تا امکان حل مشکلات مردم فراهم شود.

علی ترکاشوند از مکانیزه شدن پرونده های تأمین اجتماعی خبر داد و افزود : خبر خوب اینکه دستور پرونده مکانیزه، ابلاغ شد و هر بیمه شده ای می تواند با مراجعه به هر یک از شعب تامین اجتماعی کار خود را پیگیری نماید.
وی ضمن دیدار با برخی از شهروندان که مشکلاتشان در جریان  پیگیری های  انجام شده از سوی مدیریت مرکز سامد بر طرف شده است ابراز امیدواری نمود : این رویه همچنان ادامه یابد تا مشکلات شهروندان به نحوی مطلوب حل شود.

آقای پویان کریمی ، اعضای شورای روستا چهل سرخ از توابع شهرستان باغملک و خانم ثابتی از پرسنل درمانگاه ترک اعتیاد بیمارستان امام خمینی از جمله افرادی بودند که با پیگیری های صورت گرفته مشکلاتشان مرتفع شده بود.

آقای کریمی با ابراز رضایت از خدمات مرکز سامد از حل مشکل بیکاری خود گفت : با پیگیری هایی که از سوی مرکز  سامد انجام شد 9 ماه است که در شرکت نگین سبز خاورمیانه  از زیر مجموعه های سازمان بنادر وکشتیرانی بندر امام خمینی (ره)  مشغول به کار شدم .

همچنین  اعضای شورای روستای چهل سرخ از توابع  شهرستان باغملک از مشکل ساخت و ساز غیر قانونی در حریم جاده اصلی روستا که باعث سلب آسایش برای ساکنین روستا شده بود سخن به میان آوردند و افزودند : خوشبختانه  با همت مدیریت مرکز سامد ، 40 متر از حریم جاده را  سازمان راه و شهرسازی پاکسازی نمود.

 در ادامه خانم ثابتی درخصوص حل مشکلات پرسنل درمانگاه ترک اعتیاد بیمارستان امام از جمله پرداخت اضافه کاری و کارانه اینچنین گفت : که بعد از مراجعه به سامد و مکاتبات صورت گرفته  بلافاصله قرار داد جدید منعقد شد و ایرادات  قرارداد قبلی مرتفع گردید و پرداخت اضافه کاری در آن قید شد.  ضمنا  معوقات اضافه کاری  نیز در نیمه دوم سال 93 پرداخت شد، همچنین کارانه  پرسنل مانند سایر کارکنان نیز پرداخت می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار