tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
نمایندگان خوزستان پیش از پایان جلسه علنی امروز در حالی که عصبانی بودند، اعتراض خود را نسبت به دیر قرائت شدن تذکر کتبی خود به هیأت رییسه مجلس اعلام کردند..
 
هما خوزستان: نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی به دلیل دیر قرائت شدن تذکر کتبی آنها که درباره انتصاب استاندار خوزستان بود به هیأت رییسه اعتراض کردند.
نمایندگان استان خوزستان در اول تیرماه در تذکر کتبی خواستار انتصاب استاندار بومی شده بودند اما تذکر آنها تا امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرائت نشده بود. غلامرضا شریعتی 30 خردادماه 95 به عنوان استاندار خوزستان انتخاب شد.
 
نمایندگان استان خوزستان پیش از پایان جلسه علنی امروز در حالی که عصبانی بودند، اعتراض خود را نسبت به دیر قرائت شدن تذکر کتبی خود به هیأت رییسه مجلس اعلام کردند.
 
مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس که اداره ساعاتی از جلسه علنی را بر عهده داشت به این نمایندگان معترض پاسخ داد که تذکر نمایندگان خوزستان در مورد موضوع استاندار این استان با تاخیر اعلام شد.
 
وی افزود: ما امروز هم 45 دقیقه اجازه دادیم که تذکرهای نمایندگان بیان شود.  اکبر رنجبر زاده عضو هیات رییسه مجلس نیز که تذکرات کتبی نمایندگان را قرائت می کرد، گفت: من در زمان قرائت تذکرات گفتم که این تذکر مربوط به یکم تیرماه است اما به علت نبود فرصت امروز قرائت شده است.
 
پس از این سخنان، پزشکیان با اعلام پایان جلسه علنی امروز، جلسه بعدی را فردا ساعت هشت صبح اعلام کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار