tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

اهواز __ استاندار خوزستان گفت: مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر باعث شور و نشاط در شهر اهواز می شود.

هماخوزستان : غلامرضا شریعتی شنبه شب در نشست هماهنگی مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان اظهار کرد: باید جو استان و به خصوص شهر اهواز را برای برگزاری این مسابقات آماده کنیم زیرا این رویداد ورزشی ،نشاط و شادابی قشر جوان را به همراه خواهد داشت.
استاندار خوزستان خطاب به شهرداری اهواز گفت: باید هر چه سریع تر فضای تبلیغاتی شهر برای برگزاری این مسابقات مهیا شود ،این رقابت ها بین المللی و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با بیان این که در طول برگزاری مسابقات باید دقت لازم صورت گیرد تا مشکلی به وجود نیاید افزود: انتظار داریم همه مسولان وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند زیرا یک مشکل کوچک تمام زحمات مجموعه استان را تحت الشعاع خود قرار می دهد.
شریعتی با اشاره به این که همه کمیته ها وظایف محوله خود را با حساسیت ویژه ای دنبال کنند عنوان کرد: امیدواریم که کارها همچنان با سرعت به جلو رود و مشکلات موجود برطرف شوند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به جنبه بین المللی بودن این مسابقات آبروی نظام و کشور در میان است لذا همه مسولان مربوطه موظف به اجرای تعهدات خود هستند و حتی اگر دستگاه ها اعتبار لازم را تامین نکنند ،ما این موضوع را برطرف می کنیم.
استاندار خوزستان درباره تعهد شرکت فولاد خوزستان برای تامین 15 دستگاه خودرو برای حمل و نقل شرکت کنندگان خارجی مسابقات گفت: این موضوع را شخصا و هر چه سریع تر پیگیری می کنم،همچنین سازمان آب و برق باید تعهد 300 میلیون تومانی خود برای تامین تخته و تجهیزات لازم برای این مسابقات انجام دهد.
وی با اشاره به این که برگزاری این مسابقات برای صدا و سیما یک کار تولیدی محسوب می شود و باید به صورت پخش زنده انجام شود افزود: چندی پیش برای برگزاری جشنواره تولیدات صداوسیما حدود 13میلیاردریال به صدا و سیما استان پرداخت کردیم، لذا انتظار داریم که مسابقات وزنه برداری بین المللی جام فجر به صورت پخش زنده پوشش خبری داده شود.
در ادامه این نشست مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به این که مسابقات با حضور کشورهای مختلف برگزار می شود از نظر سیاسی برای کشور و استان بسیار مهم است.
وی با بیان این که کارهای لازم برای برگزاری این مسابقات به خوبی انجام شده است افزود: موضوع تعمیر، طراحی و آماده سازی سالن مسابقات بر عهده نفت بوده که از روز گذشته کار خود را شروع کرده اند همچنین اسکان 130 نفر از ورزشکاران خارجی در هتل 90 اتاقه مجموعه نفت خواهد بود.
حیدری ادامه داد: آماده سازی رستوران باشگاه نفت و مجموعه آمفی تئاتر سالن امام رضا از دیگر وظایفی است که بر عهده شرکت نفت گذاشته شده و خوشبختانه همه این کارها به خوبی صورت گرفته است. 
وی با اشاره به این که تهیه هدایا، کاپ ها، تندیس ها و جوایز مسابقات بر عهده شرکت ملی حفاری است که اقدامات لازم برای این کار انجام شده ، افزود: با هماهنگی شرکت نفت روزانه حدود 400 پرس نهار و شام برای ورزشکاران و کادر فنی تیم ها سلف و آماده می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: متاسفانه شرکت فولاد خوزستان که متعهد به اسکان میهمانان ویژه در هتل پارس بود هنوز به تعهد خود عمل نکرده و در این موضوع با مشکل مواجه هستیم که امیدواریم با ورود استاندار این مشکل برطرف شود.
وی ادامه داد: همچنین مقرر بود سازمان آب و برق خوزستان مبلغ سه میلیارد ریال برای تامین هزینه های خرید تخته مسابقات پرداخت کند که این مبلغ هم تا به امروز تامین نشده است.
حیدری با اشاره به این که برای پوشش مسابقات با صدا و سیما وارد مذاکره شدیم که با جواب منفی مدیران این مجموعه روبه رو شدیم گفت: صدا و سیما برای پوشش مسابقات مبلغ 500میلیون ریال درخواست کرده است.
وی ادامه داد: شهرداری کار تهیه بولتن های مسابقات، زیبا سازی فضای شهر و نصب بیلبوردهای تبلیغاتی را بر عهده دارد که با هماهنگی های صورت گرفته با شهردار این کارها در حال انجام است.
 همچنین دانشگاه علوم پزشکی تامین دو دستگاه آمبولانس و یک پزشک یار را بر عهده دارد که در این خصوص با مشکلی مواجه نیستیم.
در ادامه این نشست مدیرکل امور اداری و مالی استانداری خوزستان گفت: مهمترین مشکلی که در برگزاری مسابقات بر سر راهمان قرار دارد بحث اسکان و حمل و نقل ورزشکاران خارجی و داخلی است.
وی افزود: در هتل نادری تا ظرفیت 90 نفر اتاق اختیار کردیم و مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کردیم اما متاسفانه تاکنون از هتل نیشکر جواب مثبت دریافت نکردیم.
غلامرضا داودی نژاد عنوان کرد: قطعا اگر مشکل هتل نیشکر برطرف شود به کمک هتل نادری و هتل نفت مشکل اسکان ورزشکاران خارجی و داخلی برطرف می شود اما موضوع حمل و نقل باید مورد بررسی قرار گرفته و به ارگان های مربوطه دستور داده شود که به تعهدات خود عمل کنند.
دومین دوره مسابقات بین‌المللی جام فجر از 19 تا 24 اسفندماه به میزبانی اهواز برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار